kolmapäev, detsember 16, 2009

Nätaki neljale


Nonii, Herz on meemiga äsanud. Egas midagi, hea kerge kiire postitus saab olema:)

Minu neli töökohta:
- kauplus (põhiliselt vorstilett, kuna olles täpse käega, suutsin õige kaalu vorsti lati otsast koksata)
- ravimite hulgimüügiettevõte (peale mida on mu ravimikapp alati komplekteeritud, kuid ise keeldun neid tarbimast:D)
- lastekodu – peale mida suhtun hooletult sigijatesse veel karmimalt kui varem

- kõrgkool – peale mida armastan vormis mehi vaadata – nende rühi pärast:D

Neli filmi, mida võiksin ikka uuesti vaadata:
- Suvi ja Sügis rebivad
- Dogma
- Jääaeg
- Sõrmuste isand ja Kariibi mere piraadid rebivad siin

Neli kohta, kus elanud olen (täpselt nii palju ja sellises järjestuses neid olnud ongi):
- Kuressaare
- Viimsi
- Tallinn
- Viimsi

Neli teleseriaali, mis meeldivad (-sid):
- kõikvõimalikud sauruste ja muude elukate teemaseeriad
- Hunt Kriimsilm
- Meeleheitel koduperenaised
- Seks ja linn

Neli kohta, kus olen käinud puhkamas:
- Prantsusmaa – lugematu arv kordi
- Praha – peaaegu sama lugematu arv kordi
- India
- Horvaatia

Neli lemmiktoitu:
- liha, andke mulle liha!!! Eriti sigast liha...
- enda tehtud salat, mis on varieeruv mix kreeka ja caesari salatist
- punnlimbid (saares meie otsa eriline roog)
- pastapastapasta

Neli veebisaiti, mida külastan iga päev:
- gmail.com
- blogid minu listis
- tööportaalid
- vennatütre veebialbum

Neli kohta, kus just praegu oleks parema meelega:
- tööl (praegu vast veel mitte, kuid nt uuest aastast juba küll)
- kellegi soojas, turvalises ja soovitavalt veidi karvases kaisus (raseeritud rinnaga mehed on sõu not for mii!)
- Islandit või Gröönimaad avastamas
- palmi all

Neli blogijat, kes võiksid ka seda testi teha:
- Liis võiks tolmu oma blogilt pühkida, pliiz...
- Urmase säärastest tegemistest ei tea ka enam suurt midagi, ehk see mäng valgustaks veidi;)
- huvitav kas Malignus ka säärastele hoopidele reageerib?
- ja otse loomulikult mu tavapärane viskeobjekt Jääraplika :)

8 kommentaari:

liis ütles ...

:)))
ja ma juba solvukalt mõtlesin, et mind on ära unustatud:P
eile tahtsin blogida. panna kaks väga erinevat lugu üles ja öelda, et kuna mõlemad mulle meeldivad samaaegaselt siis ma ei pea uhket online-testi tegemagi, et olen täitsa arusaadavalt bipolaarse häirega ju. aga siis hakkasin mõtlema, et äkki end vaimuhaiguses kahtlustajat ei tahaks keegi lugeda ja ei bloginudki. umbes nii ta lähebki - päeval on (enda meelest) õudselt hea idee ja siis õhtul mõtlen, et eiei, nii ei lähe mitte ja ei blogigi. :( aga ääretult armas on kuulda, et keegi vahel huvi tunneb:)) muah:*

herz ütles ...

nii armas, et mu pall kinni on püütud :)

Ahjaa, ma su soovituse kohaselt kohe hoolega tõmbasin selle Humpday. Niiet kui soovi on, saab minult kah :)

Sipsik ütles ...

Nädsa, Liis, mis krdi unustamine? Ega me nüüd sinuga võrreldes NIIIII vanad ka ei ole, et juba dementsusega tegu:)
Igatahes, igasugu lollid mõtted on teretulnud, tänu nendesamadele lollidele mõtetele me siin kõik üksteist ju leidnud olemegi:) Kui midagi tarka tahta öelda, võib ajalehte kirjutada või raamatu välja anda...

Herx, Humpday tõmbamisest üksi ei piisa:D Seda tuleks vaadata ka ja äkitsi naudid samaväärselt:) Aga aina paremaks läheb see pakkumiste osa, aitäh! Vaatab siis kelle "kasuks" millalgi otsustan:D etkel veel kiiret pole, kuid hoian teid, pakkujaid, listis:)

-cinnamonmint- ütles ...

Mul ka jääaeg, aga näedsa siis, kariibimere piraadid unustasin täitsa ära. Aga meeldib!

Sipsik ütles ...

Ehh, tegelikult on nii palju neid, mis ikka meeldivad ja kuidagi isu täis ei saa, nii et neli on ikka haledalt tilluke valimik mu meelest:) Ja siis loed teiste omi ja laksad käega vastu laupa - kuidas mul SEE küll ununes:D

Aga kle, ma nüüd kasutan juhust ja uurin, et kas on ehk võimalik taas su blogi lugema pääseda? Kunagi oli see avalik, kuid peale pikemat aega kuskil eemal viibimist tagasi jõudes leidsin eest lukus blogi. Ja kui ma otsi õigesti kokku viia oskan, siis su pilte ma saan vaadata aga kirjablogi see, mis lukus;)

Helina A. ütles ...

Kirjuta mulle oma mail ja saadan sulle kutse :) Helina008@gmail.com
No problemo! :)

Sipsik ütles ...

:)
Saadetud:)

Ivar ütles ...

nelja töökohta tee või tina ei ole. Samuti nelja elukohta. Nelja veebisaiti kah pole.
Monogaamne, mis teha´?