kolmapäev, jaanuar 27, 2010

Meemitagem

Püha taevas, nüüd virutatakse mitmelt poolt meemidega. Einoh, ei saa ju alt vedada, kui nii ilusti on küsitud, eksole:)
Alustame siis esimesega ja järgmise ooteloleva võtab teinekord ette:

1. Kirjuta kuidas möödus naistepäev, kas lilli kinkisid või said?
Lilli sain, üllatuslikult väga mitmest suunast:) Ise ei kinkinud, vist. Mida ei mäleta, seda pole olnud. Möödus see päev (õhtu pigem) viimase kaasaga filmi vahtides (olgu tänatud mu kallis kalender, muidu ei mäletanukski:D)

2. Mida sa hetkel mõtled?
„Miks see kass mind muudkui jõllitab? Miks ta sellest üksisilmi vahtimisest ära ei väsi?“

3. Mis laulu sa viimati kuulsid?
Kuulsin või kuulasin? Kui kuulsin, siis tõenäoliselt toidupoe laealustest karpidest mingit kräppi; kui kuulasin, siis Depeche Mode’i plaadi „The Singles 86-98 CD2“ lood ketrasid edasi ja tagasi.

4. Milles oled andekas?
Täna tundub, et mitte milleski. Muidu oskan eriti hästi kaaskodanikest südamest hoolida ja toalilled fännavad mind – peaks vist aedniku elukutse peale mõtlema. Ahjaa, igasugu loomad alluvad mulle ka reeglina igast asendist – kas see on ka anne?

5. Mida sa ei suuda teha?
Omada eelarvamusi ja võtta hoiakuid inimeste rassilise, soolise, usulise või seksuaalse kuuluvuse järgi. Ei suuda aktsepteerida inimesi, kes seda teevad. Kindlasti ei suuda ma teha liiga endast nõrgematele ja midagi sellist kõrvalt nähes võib pilt eest minna, mille tulemuseks võin millegi koledaga hakkama saada...

6. Kõige rumalam tegu, mida oled teinud?
Reeglina on lollused olnud seotud vastassooga. Nt sarnaselt Jääraplikaga mänginud mehega, keda tegelikult ei taha. Korduvalt. Ja siis helbi seda suppi, eksole... Mis see siis on? Vajadus omaenda hända kergitada? Piinlik igatahes.

7. Kuhu reisiksid kõige meelsamini?
Igale poole, ausõna! Reisihaige, nagu ma olen. Aga kolm veidi suuremat kiiksu on küll – Island, Põhjanaba ja Lõuna-Aafrika Vabariik. Viimases olen enda tarbeks salvestanud koha, kus saab „kopika“ eest hävitajal kaasreisijana tsutike aega lennata... Kõik need g-d ja puha:D:D:D

8. Nimeta film ja roll, kus oleksid mänginud peaosa? (esimene meeldetulev)
Filmist Point Break (http://www.youtube.com/watch?v=6en5eOnyAG0&feature=related) Patrick Swayze roll oleks magus olnud. Oskaks ma vaid niimoodi surfata... See film mõjub mulle juba aastaid ja endiselt võimsana. Lihtsalt see austus mere ees on niivõrd suur.
A kui püüda ikka naiselik nüüd olla, siis Catherine Zeta-Jones on kuidagi nagu oma masti tüdruk:) Näituseks filmis Entrapment on hea koht: http://www.youtube.com/watch?v=KX2_LCUkhDs

9. Sinu kolm soovi kuldkalakesele?
Töö, töö, töö. Jah, palun:)

10. Kas koer või kass?
Kass. Hingesugulane. Ise valin, millisesse sülle ronin.

11. Kas arstiks või aednikuks (valida tuleb üks)?
Vaata vastust number 4. Samas noorena tahtsin väga arstiks saada. Peale seda, kui mu esimene vanaisa haiglas suri.

12. Ütle kolm nime, kelle valiksid järgmiseks presidendiks (üks olgu blogijatest)?
Kuni ma ei tea kedagi ei mujalt ega blogisejatest, kes oleks ligilähedanegi Lennart Georg Merile, ei saa ma ühtegi nime öelda. Ma ju valetaks siis.

13. Kes on su guru?
On üks. Enamus teist teda ei tea, seega pole nimel tähtsust. Ja kes teavad, teavad ka nime.

14. Millist raamatut oled viimasel ajal lugenud suurima naudinguga?
Peter Mayle’i Provence’i lood ajavad siiani neelud peale.

15. Ütle kolm omadust, mida sa enda juures heaks ei kiida?
Lollakas optimism, sinisilmsus, laiskus.

16. Sinu parim tegu senises elus?
Pole halli aimugi hetkel kas ja mida üldse oma elus hästi teinud olen. Nobelit pole saanud. Mõnes mitte-vere-perekonnas inimesed omavahel rohkem suhtlema pannud/neid lähendanud?

17. Kas Jumal on või ei ole armastus?
Jumal on miski/keski kuskil... igaühe oma tema omas paigas.
Armastus on üks osa keemiat, üks osa andmist, üks osa õnnetundest hiiglasuureks paisuvat südant ja üks osa pisaraid. Kokkuvõttes üks tohuvapohu, ilma milleta on maailm hall.

18. Millist YouTube videot soovitaksid kõigil vaadata?
http://www.youtube.com/watch?v=4rb8aOzy9t4&feature=PlayList&p=6033E9E30133EB2E&index=1 – terve see sari on äärmiselt tõetruu:)

19. Mitu liiget võiks olla parlamendis?
Meil siin piisaks 51-st. Tark pea on kõnelenud.

20. Nimeta 10 blogijat, kelle vastused Sind huvitaksid?
Kuulge, mu blogirullis neid umbes niipalju ongi, kes vastamata või pole skippimisavaldust esitanud. Seega – kes vähegi jaksab, alustagu, palun. Ma loen näljasena kõik läbi nagunii!
Kui nüüd ühtainsamat nime nimetada, siis minu kurvastuseks on vist Babajagaa ää surnd. Tema krehvtisel keelel oleks tore lennelda lasta ja vaadata mida sinepiga võidu pastakast välja imeb, kuid jah – oma alakaalulise kerega pidevalt doonoriks käies on vist eluvaim kadund. Teised aga – andke tuld!

7 kommentaari:

-cinnamonmint- ütles ...

http://www.youtube.com/watch?v=VgmXrARr6aI&feature=related

Ma olen suur Simoni kassi fänn, aga seda osa polnudki näinud. Naer tuli peale kohe :D Mu kass turnib samamoodi aia peal. Tavaliselt on naabri aias, toetub millegi peale ja siis vahib niimoodi pikaks venitatult üle aia, nagu õige mees kunagi :D

Sipsik ütles ...

Oi, need pikaks venitatud uudishimulikud vibujad kehad:D

Aga sinu klippi mängitades mu valge röövel kohe erutus - lind vidistas nii kõvasti. Lebas mul kaisus õndsas rahus ja äkki enam ei saa aru kus seda lindu pakutakse...

Malignus ütles ...

mdx, ma ei vaadanud Sinu kribat lingi taha, kui enese küsimustikku täitsin.... see räägib üht-koma-teist:)

Aga see kass on täiesti tõetruu. Mai olnud seda lumevaimustuse lugu enne näinud. Iga kord teeb tuju heaks:)

Sipsik ütles ...

Jap, Simoni kass on klassika ja alati nauditav igast asendist:)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Näädsasiis - oli väga tore lugeda ;)

Anonüümne ütles ...

hellou tibin. Ma voiksin olla su kuldkalake, voibolla! vota yhendust
PS Marko tervitab :)
Tiina

Sipsik ütles ...

Noniinoniinonii:)
Jessumaria, kust krt sa mu blögisemisharjumusest veel kuulnud oled? Mõne veiniralli käigus olen lobisemishimuliseks muutunud? Justnagu see oleks harv nähtus, eksole:D

Kuldkalakesega üritan ühenduda homme/mõnipääv nt msnni vahendusel... Et kui muidu sinna ronida suurt ei viitsi, siis teeks lausa erandi:) Ja kui kullane kalake peaks konksu otsa sattuma, siis luban, et pannile ei pane:)

Tervitused ka Markole, öff koors!