laupäev, jaanuar 30, 2010

Aegade hämarusest


Herziga sai kaudselt diil tehtud, et mina täidan tema meemi ja tema minu oma. Tema oli tublim, kuid kuna mina ei tunnista allajäämist, siis pean kibekiiresti samaga vastama:)

Kirjuta, kus olid sina, kui…
1. …esimene inimene astus Kuule 21.7.1969?
Mu vanemad olid tollal varateismelised, seega isa poolt mind ei olnud veel olemas, ema osa minust oli noore tütarlapse munarakuvaramus oma laskumisjärjekorda ootamas... Kokku said vajalikud rakupooled alles 7a ja 11 kuud hiljem.

2. … John Lennon mõrvati 8.12.1980?
Olin kahejapoolne ning uudistasin imestusega oma kolmenädalast vääksuvat vennaraasu...

3. … Tšernobõli elektrijaamas plahvatas üks tuumareaktoritest 26.4.1986?
Tollest päevast endast mälestus puudub, kuid mäletan suts hilisemat aega, kui mu algklassideaegne sõbranna meie klassist välja kutsuti, et kooli koridoris isaga hüvasti jätta. Isa saadeti korrastustöödele. Õnneks naases ning on tänaseks mitmekordne pühendunud vanaisa.

4. … toimus Balti kett 23.8.1989?
Hirmus piinlik aga null mälestust. Ilmselt maal vanaema juures. Seal olin ma sageli:)

5. … Estonia uppus 28.9.1994?
Varahommikul enne kooliminekut kuulsin uudist. Allikat ei mäleta, kuid mäletan, et ei suutnud kuidagi aru saada... et mismoodi ikka...

6. … printsess Diana suri 31.8.1997?
Päev enne viibis Diana Monacos, kus käis ranniku lähedal jahiga sõitmas/peesitamas/aega veetmas. Mina viibisin samal ajal samuti Monacos ja sulistasin tulisoolases Vahemeres, läheduses purjetavaid jahte imetledes. Ühes neist viibis Diana (seda sain hiljem teada). Järgmisel päeval kihutas tema Pariisis tunnelis ja mina olin alustanud teed tagasi Eesti poole.

7. … saabus aasta 2000?
Tantsisin ballil isaga valssi.

8. … toimus terroriakt World Trade Centerile 11.9.2001?
Viimsis. Ei suutnud uskuda, kui peamiselt CNN-ist uudiseid jälgisime.

9. … Michael Jackson suri 25.6.2009?
Veetsin sõpradega jaanipäeva saares omas kodus. Kahjuks ei osanud kuidagi reageerida. Pigem tundus imelik, et ikka veel elus seni olnud.

10. … milline uudis jäi meelde eilsest päevast või mida tegid eile?
Täna on nüüdseks kellaajaks juba eile:)
Seega - mängitasin vennatütart, lõbustasin koera temaga lumemänge mängides, sain vihje lemmiktüdruk Tiinalt ühe kandideerimisvõimaluse kohta, kaevasin lumest autodele parkimiseks basseinimõõtmetes augu, jälgisin lennuplaanist venna järjekordset Indiast saabumist. Ehk siis rutiinne päev kodustega:)

Kellele edasi? Pliis, kes tahaks lõbustada mind infoga teemal kus tema oli? Tahtke, palun!

9 kommentaari:

mama de montagne ütles ...

Võin täita :)

Helina A. ütles ...

Lõbustasin.

Sipsik ütles ...

Nonäete:)
Käisin, lugesin, irvitasin ja tutvusin teiega veidi enam:) Aitäh!

Helinale rohkem vastu lajatada hetkel pole, kuid Nolzikule viskasin ühe palli eelmises postis veel ja kui juba täitmiseks läks, siis äkki pongestad selle kah ära? Kasvõi juba küsimustiku esimene punkt tekitab minus sinu puhul sügavat huvi:D

mama de montagne ütles ...

Nii ma täna lähen magama aga homme pongestan ära ;)

Anonüümne ütles ...

kus mäletad, et wtc ajal viimsis olime?

Anonüümne ütles ...

ja minuarust 31. augustiks 97 olime eestis tagasi.
vaatasin vana passi ja leidsin mingi poola piiriületustempli 15.08.1997. kuigi selle järgi eisaa midagi järeldada.

Sipsik ütles ...

Sest mäletan, kuidas majas ringi liikudes iga natukese aja tagant möödaminnes läbi avatud raamaturiiuli telekal, mis pidevalt mängis, silma peal hoidsin. Uudised olid alles verivärsked ja pidevalt täiendati.
Mälupilt esimestest hetkedest on siiani silma ees.

Ja Monacot tean seetõttu, et hiljem kajastati kõike detailselt koos ajagraafikutega ja siis tollal üllatusingi, kui lugesin, et täpselt samal ajal oli jahiga ranniku lähedal seilamas kui meie seal kalju servas rannal sulistasime ja ülevalt palee lähedalt tänavalt ostetud ananassi sõime (nii, et suunurgad olid pärast lõhki). Ma ei julge öelda, et see oli 30.08 (võis olla ka mõni päev varem), kuid igal juhul olime tagasiteel koju.

Ja 15.08 poolakate tempel on loogiline, kuna tol päeval sõitsime läbi üleujutuse üle elanud Poola (Wrotslawi pildid albumis selle kohta suht koledad)ja samal õhtul saabusime Prahasse oma mäe otsas asuvasse hotelli (selle kuupäevaga tehtud õhtused linnapildid igatahes). Prantsusmaale tol korral jõudsime 17.08.

Anonüümne ütles ...

piltite pealt hea vaadata, seal vist kuupäevad ka nurgas olemas.

anyway, ma tahan kõiki pilte ükskord digitaliseerimise/skänneerimise eesmärgil enda kätte.

ps. kas "DJ" said spa-st kätte?

Sipsik ütles ...

Irw, kunagi juba üritasid ju skännida hoolega:D Aga loomulikult saad, pole probleemi:)

Ma just DJ-d ei osanud küsida, ma küsisin sinist autot aga jah, see ilusasti olemas:) Kui näeb, annan ära. Lisaks leidsin oma raamatute vahelt veel mõned Miki-Hiire koomiksid ja ühe Onu Roberti koomiksiraamatu, küsi neid ka mult K jaoks!