neljapäev, mai 27, 2010

Juurovizjooni Vene lood

Ma ei tea, mul on vist miskine vene kiiks... Ei tea endas olevat slaavi verd ega meelt ega keskit, kuid.... Njah.
Kui juurovizjooni taustaks kuulata, siis miski ikka ennast kõrva külge haagib. Ja minul haagivad viimastel aastatel Vene lood. Miski seletamatu tõmme, noh...

Selle aasta Vene lugu mulle mõnes mõttes tegelikult ei meeldi. Või noh, ütleme parem, et alguses ei meeldinud. Laulja hääl lausa häiris, kuid samas miski tõmbas ligi nagu magnetiga. Kõlab mõneti nagu paras kiunuv kakofoonia, kuid kui kuulama hakata, on kakofooniast asi kaugel ja tundub tegelikkuses päris keeruline laulda.
Kõneleb täiesti lauluoskamatu inimene. Või noh, samaväärne Eveli(y?)n Sepaga laulutähtede saatest.
Igatahes, on mis on, iga korraga tõmbab see laul mind aina enam ja enam....
Esitlen siis teile kah. Kahju ainult, et Oslo täispikka versiooni pole veel üles laetud. Just siis, kui lugu end üles kerib ja nauditavaks läheb, saab klipp otsa. Siin siis poolik lugu:


Eelmine aasta meeldis Vene lugu mulle samuti kohe väga-väga. Kuidagi nii võimas tundus see emotsioon läbi laulu, et ma sain ikka silma niiskeks ka:


Ehk siis miskine seletamatu värk mul selle vene muusikaga...

12 kommentaari:

herz ütles ...

Eelmise aasta vene lugu meeldis mulle ka hullupööra, ta muudkui kerib mul autos cd peal mängida :)

Ja see show ka seal laval eelmine aasta selle juurde... see oli nii teistmoodi ja nii äge lihtsalt!

Helina A. ütles ...

Aga Dima?? Kas teile siis Dima ei meeldigi? Kõik naised ju hullusid :D

Sipsik ütles ...

Jap, show oli äge eelmine aasta... aga noh, ega ju venelastelt vähemat oodata ei saanudki:D

Ning Dima..... Noh, kena noor poiss, kes kalpsab ringi ja laulab kah ja puha... Las ta siis teeb seda mis talle meeldib:) Minus sügavaid emotsioone ei tekita...
Lisaks kõigele pole kunagi mulle nn ilusad mehed muljet avaldanud. Ma ei saa kunagi aru, et kus ja mis ilu see siis on... Ilus saab minu meelest olla vaid naine.

Piret Rumm ütles ...

Kogu see teema + Sipsiku kommentaarid - mõnes asjas oleme neetult sarnased. Endal polegi midagi lisada ehk kopipasta :D

Sipsik ütles ...

Kusjuures... Ma ei oska küll laulda, kuid muusikalise kuulmise ja viisi pidamise osas ma end ei laidaks niiväga. Just laulu hääl kui selline puudub. Ja nüüd, püüdes selleaastast lugu kaasa laulda, jään ma ikka lausa jänni ja puha... Liiga palju nüansse ja keerdkäike minu meelest...
Mis tõsrtab vaid laulu väärtust mu silmis veelgi:D
Aga jah, Pire, eks ta ole - kaladele oleme valmiis suust-suhu hingamist tegema ja vene lugusid fänname ka... Nüüd ei jäägi muud üle kui pead mind koolitama sama humoorikalt teravkeelseks ja siis saame "ühtekaid" etendada:D Too viimane on omadus, mida sinu puhul lihtlabaselt siiralt kadestan;)

Sipsik ütles ...

Ja muide, kui nüüd meestest rääkida, siis mingil seletamatul kombel tõmbab mind sellest pundist too punase pluusiga kitarrimängija... Jap, too sorakil karvadega... Solistil on ka muidugi lahedalt muigav pilk, kuid too mainitud tüüp mind ahvatleb ja see on isegi minu jaoks veider:D

Piret Rumm ütles ...

Kas mina olen teravkeelne!? :O

Piret Rumm ütles ...

Muideks mu emapoolne vanaema oli Saaremaa naine, et veel üks "ühtekas".

Sipsik ütles ...

Nuvot, nüüd ma saan siis asjast aru:D Ikkagi saarlase verd sees:D
Ning jah, keel on sul terav:))) Eriti kui klaasike veini pakkuda:)

Piret Rumm ütles ...

Olen vist liiga pikalt kaine olnud :D

Sipsik ütles ...

Seda viga tuleb siis parandada:D
Kuulge, teeme nüüd selle blogijamuttide pikniku ära?

Helina A. ütles ...

Minu lemmik on Türgi lugu!