laupäev, mai 22, 2010

Piinlik-piinlik-piinlik...

Tegin üle aegade teleka lahti, et meelde tuletada milliseid liikuvaid pilte see kastike edastab ja sattusin Kanal 2-e Reporteri ilmatüdruku valimise peale. Mul hakkas piinlik. Kohe tõega piinlik.

Kui piinlik teleka sulgemisega mööda hakkas minema, läks süda pahaks. Ma ajan selle ka igaks juhuks ilmatüdruku teema kaela, kuigi seda võiks edukalt asendada ka minu peale-jooksu-menüü: õlu + 6 keedetud muna... Ei teagi nüüd mida teha - kas näpud kurku toppida või veidikeseks magama keerata... Esimest ei raatsi - toiduga ei mängita! Teist ei julge - äkki näen ilmatüdruku valimiste kordust... Dilemma missugune.

5 kommentaari:

Helina A. ütles ...

Sorry, aga hullult ajas naerma! :D
Miks KUUUUUUS keedetud muna????? Hull!!!!

Aga tahtsin öelda, et väga tore, et sa jälle klaviatuuri oled üles leidnud! Hirmuga mõtlesin, et piilun täna siia jälle. Kartsin, et tühjus vaatab vastu, aga ÕNNEKS olid sa ennast jälle käsile võtnud selle kirjutamisega :P

Nii, et loodetavasti nüüd ikka rohkem!

Sipsik ütles ...

:)))
Mul käivad munahood peal:) Muna niigi üks metsikuid lemmikuid mul igas variandis tehtult (ja kindlasti huvitab mind sealt just see kollane osa, mitte nagu tervislikult toitujatel vaid valge...), kuid vahel käivad hood, mil söön seda korraga palju. Siis küll keedetud kujul ja ilma midagi muud kõrvale ampsamata. Rekord on 12 muna korraga...

Aga selle kirjutamisega on kuidagi nii, et kui vahepeal järg käest läinud, siis nagu ei oska enam... Kui aga end kätte võtta, siis hakkab jälle õige tunne tagasi hiilima. Nii et mine tea - äkki suudan nüüd jälle end kuidagi väljendada või on see eilne purtsatamine lihtsalt lubaduse täitmine, kuna sain suht otsekohese kriitika osaliseks, kuidas peale 29.aprilli pole ma enam miskit kirjutanud ja tõlkehuumor ei minevat arvesse, see pole enda sulest. Siis hakkas mul piinlik jah:)
Aga noh, mäletan hästi kuidas nt sina küll suutsid end peale kobisemisi kokku võtta ja taas kribama hakata ja äkki ma olen nüüd sama tubli:D

Helina A. ütles ...

Haha :D Noooo, kui sa kirjutama ei hakka, siis ma jätkan kobisemist! :P

acute ütles ...

imelikud isud ja süda paha... :P lingiks õige järgmisele postitusele? :D :P

Sipsik ütles ...

:D:D:D
Minu puhul ei ole õlu kuue munaga üldse mitte kummaline isu:D