esmaspäev, oktoober 30, 2017

Lilleilu

Sügistuule ohver
Mulle väga meeldib, et mu poisid on piisavalt džentelmenid ja toovad mulle sageli lilli. Iga õis, mille sügistuuled on maha murdnud, tuuakse mulle.
Nii ma siis leian vaase ja klaase ja olen lilledega üle külvatud. Samuti mu töölaud, kuna sageli leitakse lill teel lasteaeda kas kodu- või lasteaia hoovilt. Ja kuidas ma saaksin saadud lillekest ära visata? Ikka vaasi, kuniks eluvaimu jagub.

Vahel avaldavad poisid soovi ka lillepoest läbi astuda. Ja siis valitakse mõni lill, mis "Emmet rõõmustaks". Ise pean küll ära ostma, kuid see ei ole probleem, mõte loeb :)

Vahel tuuakse aga hoole ja armastusega kuhtuvast loodusest viimne roheline raatsakas, millel miski imetillukese õie sarnane moodustis peal. Asi seegi, kui paremat pole, eksole :)
Parema puudumisel

Kommentaare ei ole: