kolmapäev, juuli 19, 2006

Blogimisest

Lugesin kuskilt jube head väljendit blogijate kohta:)
Küsiti, et miks inimesed blogivad ja miks teised seda loevad? Ja kellegi vastus kõlas nii: "Ühed on liputajad, teised on piilujad, nii lihtne see ongi".

Täitsa lahe kui õigus tal on:DDD Mina tunnistan ausalt, et mulle meeldib vägagi igasugune kirjutamine. Privaatsed teemad kirjutan sinna kus keegi peale minu ei tea neid lugeda, mõtisklused, arvamusavaldused, kobinad ja elamused, mis pole üdini privaatsed, kirjutan avalikku blogisse. Mulle lihtsalt tõepoolest meeldib end kirjalikult väljendada. Isegi eksamitega on nii, et kirjalikud saavad tulemuseks "suurepärane", suulised jäävad ikka sinna keskele...
Lihtsalt suuline eneseväljendusoskus minimaalne, kirjalik seevastu läheb libedamalt.

Samuti on mul teatud arv blogisid millele igal hommikul regulaarselt pilgu peale viskan ja alati rõõmustan siiralt, kui sinna midagi juurde ilmunud on. Lausa ootan ja kui pole midagi, olen natuke pettunud... Lihtsalt meeldib lugeda ja kõik.

Seega - mina olen siis nii liputaja kui ka piiluja:)













Siin fotojäädvustusel siis fotokaga piilujatööl:)

Kommentaare ei ole: