neljapäev, juuli 27, 2006

Politsei

Nii, nüüd mul siis esmane kogemus või peaaegu-kogemus ka liikluspolitseiga:)

Eile õhtul sõitsin rammestunult trennist koju ja päike loojus otse vastu. Sellega on ju võimalik arvestada ja päikesesirmi vastavalt seada. Küll aga keeras minu ees sõitnud kinnise kuudiga kõrge kaubik ristmikul olles järsku paremale ära ning vabastas mu vaatevälja nii fooritulele kui loojuvale päikesele. See päikesesähvatus silma oli nii ootamatu, et tänu sellele märkasin foori natuke liiga hilja. Olin ju südamerahus kaubiku taga sõitnud ega osanud kahtlustada, et fooris vilkuv kollane just sel hetkel punaseks juba muutus. Silmanurgast märkasin seda küll, kuid siis keset ristmikku pidurdama hakata oleks olnud lauslollus ja tõenäoliselt ohtlikku olukorda põhjustav, arvestades näkku loojuvat päikest. Litsusin gaasi ja sõitsin sealt lõplikult üle.

Selle peale vaatan, et minu taha ilmub politsei. Peatumismärku ta ei andnud, seega sõitsin puperdava südamega edasi. Kodu poole keerata ei julgenud, oli tunne, et ta ootab millal ma peatun ja siis vestelda minuga paar sõna. Usun, et trahvi ma poleks saanud, tahtis vast lihtsalt hoiatada. Põhjusega, muidugi...

Nii, kulgesin siis mööda Pelgulinna ringi ja kõikjal, kuhu ma keerasin, oli politsei mul sabas. Sõitsime kahekesi täiesti tühjadel väikestel tänavatel. Aga peatumismärguannet ta ka ei andnud. Ise arvan, et ehk ootas kas ma veel mõne vea teen. Sõitsin seega täiesti ideaalselt, täpse piirkiirusega ja mitte kusagilt lõigates ega midagi. Ise mõtlesin oma peas vastuskõnet välja.

Lõpuks siis suundusin Katariina kaile, et lähen jalutama. Siis mingi hetk vaatas, et aitab küll ja läks minema:) Samas - kui tal oleks just sinna asja olnud kus ta mu taga sõitmisest loobus, siis oleks ta sinna ikka hulka lihtsamat teed pidi saanud kui minu taga keerutades...

Seekord siis vedas. Aga peaks küll liikluses natuke mõistlikum olema. Liiga äkiline ja raske jalaga. Emaga sõites naeris too ka, et täpselt oma isa tütar, kobiseb kõigi jalus ukerdajatega.

Aga muidu olen mõelnud, et need va kinnise kuudiga kaubikud tuleks ära keelata. Pole ju kuidagi võimalik nende varjust üldse midagi näha. Kui ei taha hiiglapikka vahet hoida, siis sõida selle taga nagu pimedas kuudis...

Kommentaare ei ole: