reede, september 08, 2006

Itsitamist

• Vaatan mina hommikul aknast välja ja näen, et suurte tähtedega on teele kirjutatud: MA ARMASTAN SIND, KERLI! Just sinna, kus tavaliselt seisab minu auto.

• Toivo oli väga õrn, silitas mind alati nii mõnusalt. Nüüd ma ei kujuta seksi ilma kindata enam üldse ette!

• No näidati mulle üht meest-peikakandidaati: nägu punane, pealagi läikis...Tekkis tahtmine talle kondoom pähe tõmmata.

• Veiko püüdis kõigest väest, et mul oleks lõbus, vahel võttis isegi endal püksid jalast.

• Ta küsis mu vanust nii ootamatult, et oleksin äärepealt tõtt rääkinud.

• Ta ütles mulle kelmikalt, et küünlaid võib panna mitte ainult küünlajalgadesse. Tundsin, et punastan, aga tema pani küünlad põlema ja sulatas need tuhatoosi külge.

• Mul on kõrini, et mu kutt peab mind alusetult hüsteerikuks. Kuidas talle küll vastupidist selgitada, kas tõesti veenid läbi lõigata?

• Me läksime seepärast lahku, et Jaan ei viitsinud kodutöid teha. Ütlen mina, et vii prügiämber välja, tema aga hakkab mind oma meheuhkusega torkima.

• Ta jootis mind kogu õhtu, väites, et see erutab teda. Aga hiljem nägin ma teda voodis hoopis Meriliniga. Tobe, et mina pidin tema erutuse nimel igasugu asju jooma.

• Ta suhtus minusse algusest peale kui mingisse esemesse - pidevalt unustas kuhugi maha.

• Kui mu kutt end täis joob, hakkab ta mulle ligi tikkuma. Mina aga arvan, et enne pulmi ei tohiks purjus peaga seksida. Nõme on aga see, et kainena ei tunne ta mind üldse ära!

• Ma tahtsin minna ooperit vaatama, aga tema vedas mu voodisse. Egas midagi, panin Mozarti CD taustaks mängima.

• Kui Hugot vanaks punaseks sõimatakse, on mul nii naljakas. Ma ju tean, et ta on lilla!

• Ma poleks iial nõustunud temaga koos voodisse heitma - sest seal oli juba tema naine.

• Ma saabusin ilma parukata ning ta ei tundnud mind alguses ära. Aga kui ma meenutasin talle teatud seiku eelmisest ööst, sai ta kohe aru, et mina.

• Mees läheb mul vahel armukadedusest ikka täitsa sõgedaks. Siis pean jälle endale uue armukese otsima.

• Loen tihti lugusid sellest, et neidudel on probleeme kiimaliste naabrimeestega. Mul küll pole - virutasin korra ühele taburetiga ning nüüd hoiab ta end nii minust kui mu emast eemale!

• Mees süüdistab mind selles, et enne teda oli mul palju armukesi. Ja ta ei suuda mõista, et sisemuses olen ma endiselt väike tüdruk!

• Ma teatasin mõlemale mehele, et olen rase - ning mõlemad pakkusid mulle abordi tegemiseks raha. Kahju, et ma polnud taibanud rohkem mehi hankida.

• Arst teatas, et olen 3. kuud rase. Aga kes on isa, polnud enam aega tuvastada, nädala pärast olid pulmad.

• Ta hakkas mind katsuma sellistest kohtadest, kust isegi mu mees pole julgenud.

• Igas seltskonnas valime me Terjega kõige kenamad noormehed välja ja teeme nad pooleks.

• Kui ma oleksin vaid teadnud, et ta on paks ja kiilakas - poleks ma temaga iial abiellunud!

Kommentaare ei ole: