neljapäev, märts 22, 2007

Homme


Nojah, homme siis saabubki see päev, mil Robinson Crusoe kombel saan puule kraabitud kriipsud taas üheks aastaks kokku tõmmata. Siin (Maa elanike seas) saab mul viibitud 29 aastat. Krt, natuke veel ja hakkab neljas aastakümme jooksma.
Pole siis ime et pea on hall, põlved krõksuvad ja mõistus pole enam see...

5 kommentaari:

cal6 ütles ...

igastahes paljud õnned sulle :)
google dektopi orkuti plugin tuletas kah õnneks meelde :)

Anonüümne ütles ...

Jaa, mõistus pole enam see mis varem.. nüüd on teda aasta jagu rohkem!! :) Palju õnne!

BigBlackCat ütles ...

enne 30 tundub see number hirmuäratavana, kuid kätte jõudes avastad, et pärast seda polegi elu lõpp, vaid hoopis parima osa algus. Palju õnne jah!

Sipsik ütles ...

Aitäh-aitäh:)
Ma ise tunnen miskipärast et aina nooremaks muutun:)
See on see lugu, et mida vanem eit, seda roosam kleit jne. Et äkki mul ka see loll tunne et muutun nooremaks:)
Aga elu on lill!

Mariliis ütles ...

Minu poolt ka palju õnne :)

Ja põlved krõksuvad mul ntx juba lapsest saati, seega ära sellepärast küll muretse :P