neljapäev, oktoober 25, 2007

Mantlite pärimisest



Näpin arvutit ja telekas mängib. "Mantlipärija" saade hakkas. Meenutab üht lugu, mida teile nüüd räägin.

Ma pole seda ise viitsinud vaadata, kuid ükspäev valgustas mind A, et üks osaleja olevat täpselt R-i koopia. Ütles ka nime ja läksin saate kodukat avastama. No täiesti teine inimene pildil, null sarnasust ju! Huvi pärast vaatasin järgmine kord saate lõppu ja seal polnud tarvis isegi nime otsida - kohe kaugelt hakkas silma ja no niiiiiii sarnane et hullumaja! Praegu vaatan jälle - no on tuntav sarnasus!

Ühel õhtul, kui R sõbraga pubides traavis, karjatas üks meesolend üle pubi "Mantlipärija!!!" ja tuli R-iga juttu ajama. Õnneks olin just äsja talle seda sarnasuse lugu maininud ja ta teadis kaasa mängida. Jättiski tüübile mulje et õige mehega tegu. Too oli nii sillas, et sai "staariga" suhelda. Tüüp siis hakkas võitja kohta pärima ning R teatas, et just tema võitiski. Säras siis võõras aupaistes ja võttis õnnitlusi vastu:D

Kui see saade kunagi läbi saab, siis uurin kes võitis. Kui võitiski see tüüp, siis läks ju täppi:)

Njah, aitab nüüd küll, tuleb kanalit vahetada. Ma kohe ei talu reality-showsid.

PS: Ema saatis puhkuselt Kreekast sõnumi, et saagu me ise hakkama, tema enam tagasi ei tule... :DDD

5 kommentaari:

Mariliis ütles ...

Kusjuures selle saatega on maru soolased leppetrahvid. Kes enne aega avaldab, kes saate võitis, see maksab kaks milli Karule. Või saatetegijatele või midagi. Nii et olge ettevaatlikud :)

Sipsik ütles ...

Võehh, siis ma loodan et see tüüp saadet ei võida:D
Muidu äkki jääbki süüdi et "avaldas inffi".
Aga no mis teha kui inimesed on nii reality-fännid et hüppavad sarnanevale inimesele mitte-eestlaslikult ligi ja kukuvad hõiskama. Teisel elu hetk võib-olla, mitte ei tahtnud ju pettumust valmistada:)

Anonüümne ütles ...

mul käis isa eelmine nädal (tööasjus) Ateenas ja ütles, et kui ta enne oli mõelnud sinna nö puhkusele minna, siis nüüd ei lähe kindlasti mitte. mitte üks vägi sundivat. Ülejäänud Kreeka kohta on tal veel säilinud usk,et loodus võib isegi ilus olla ;)

Anonüümne ütles ...

No mis ma sulle ütlesin, et R on täpselt nagu mantlipärija staar, its;)))

Anonüümne ütles ...

Ma vaatasin ka seda mantlipärijat, ja tuleb nõustuda, et üks tegelane on seal väga sarnane ;)