teisipäev, juuni 03, 2008

Abi tarvis


Kas oskab keegi pakkuda mõnd lühikest, kuid krehvtist lööklauset HR management (personalijuhtimine) valdkonnast? Kas eesti või inglise keeles sobiks.
Vaja sloganit T-särgile.

5 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Mul tuli selline lause praegu:

HR is like PR!

(Loo saad juurde rääkida, st HR on ju nagu organisatsioonisisene PR? Minu arvates küll vähemalt.)

Sipsik ütles ...

Kusjuures haruldaselt tabav!!!
Ja see isegi pole mitte "nagu" vaid 200%
See oli hea! Lühike ja täppi. ;D
Veel kellelgi ideid?

soodoma ja gomorra ütles ...

väikest printsi ei taha abiks võtta?
a la
On ne voit bien qu'avec le cœur
(ainult sydamega näed hästi)
või siis
You become responsible, forever, for what you have tamed!
(sa vastutad alati kõige eest, mis sa taltsutanud oled)
iseenest peaks need fraasid ka personalijuhtimisega haakuma.
või on liialt leierdatud?!?!

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Ma olen ikka täitsa keenjus :D

Babajagaa ütles ...

Pikk lause ja vist noh natuke krõbe mõne maitse jaoks aga mulle meeldib, tahaks kõikidele tööletulijatele selle lause graveerida tööletuleku kaante peale kuldselt:

Never dip your pen into companys ink.

Ajatu klassika:)

Aga selised viisakad slõuganid oleks järgmised:

“There’s no “I” in TEAM. But there is an “I” in WIN!”


Michael Jordan


“Good managers play checkers. Great managers play chess.”


Marcus Buckingham


“The ability to individualize praise is what makes it special.”


Marcus Buckingham



“The man who has no imagination
has no wings.”


Muhammad Ali



“Opportunity is missed by most people because it comes dressed in overalls andlooks like work.”


Thomas Edison


“Tell me and I’ll forget. Show me and I may remember. Involve me and I’llunderstand.”


Socrates


“Your future depends on many things, but mostly on you.”


Frank Tyger

Minu lemmik siit on Thomas Edisoni tsitaat ja Muhammad Ali