esmaspäev, juuni 09, 2008

Lollus ei anna häbeneda


Nädalavahetusel sain hakkama kahe tõelise nutikuse šedöövriga. Võin oma hallolluse üle lausa uhke olla...

Sipsik uisutab:

Esimene juhtum siis rullitamisest. Otsustasin ndl-vahel minna sel aastal esimest korda rullidega sõitma.
Vaatasin, et tuulevaikne ja ilus päikesepaisteline päev ning keerasin rattad Muraste poole. Seal hea pikk, sirge ja tühi rada. Lisaks saab Lollideküla tornikesi imetleda.

Murastesse jõudes puud küll kõikusid kahtlaselt, kuid mul selline tuhin sees, et ei ole hullu:) Ma küll mäletan siiamaani et ma pidurdada ei oska, kuid ei see lugenud.
Rullid alla ja hakkasin kütma. Vastutuult ja paganama raske oli. Ise veel rõõmustasin, et oi mu pepu saab nüüd vatti ja rullitamise lõpetamiseks on pekist saanud kivikõva lihaskogum:D

Sõitsin vist mõned minutid kui ajutegevus varjusurmast ärkas. Ja hakkasin mõtlema, et kudamoodi ma tagasi saan kui selline tuul on.
Proovin siis igaks juhuks.
Nojah. Kuna ma olen lai ja lapik nagu lestakala, siis võttis kere tuule alla nagu ehtne puri ja nii ma seal siis kihutasin. Mitte üht liigutust ei teinud, kuid kiirus aina kasvas ja kasvas ja kasvas...
Vaatan, et jõuan juba oma autoni, kuid pidama ei saa. No kohe kuidagi ei saa. Tuhiseks Tallinna välja? Aja jalgu vasikasse või kasuta pidurit - no miski ei mõika, kiirus aina kasvab. Kui üks asi on keeruliseks mu jaoks loodud, siis vanas eas enam ümber kah ei õpi:)
Lõpuks olin sunnitud end murukamarale heitma, muidu oma metsikut hoogu pidama ei saanud.
Kokkuvõtteks - selle aasta esimene rullitamine kesktis rekordilised 8 minutit:D

Sipsik pesulas:

Edasi sõitsin Tammsaare tee Statoili, kus ma tavaliselt autot pesemas käin. Vahel satun ka Rocca omasse, kuid enamasti Tammsaares.
Meenus, et hiljuti olin tahtnud autot pesta, ostsin pesukaardi ja peale seda sain telefonikõne, mille peale lahkusin järjekorrast. Järelikult kasutamata kaart ja realiseeriks siis ära.
Igaks juhuks näitan kassas kaarti ja küsin, et "see kehtib ju tähtajatult?". "Jah", saan vastuseks. Ok, kuna sabas seista on tüütu, siis ikka näksin miskit. Mõtlesin seekord proovida kanawrappi, kuna enamasti need väga maitsevad mulle.
Asun sappa ja hakkan nosima. No sellist jäledust pole ma veel saanud! Kes kuramus topib wrapi sisse letšot??? Ja mingi liimiaitseline juust kattis kogu seda oranžikat ollust, nii et kokkuvõttes puudus wrapil igasugune maitse. Lihtsalt liim ja kõik.
Vastik kogemus ja edaspidi jään ikka kabanossile truuks.

Olen juba pikalt sabas seisnud ja lõpuks jõuab järjekord minuni. Ja mida teeb aparaat? Viskab muudkui mu kaarti välja. Sülitab välja sama lolli järjekindlusega kui mina seda sisse topin. Lõpuks annan mina alla, tagurdan järjekorda ja palun enese taga oleval mehel pesulasse sõita.

Ise ajan rinna puhevile ja suundun kassasse korda nõudma. Et miks kuramuse pärast mu kaart ei tööta.
Müüjanna vaatab kaarti natuke ja teatab, et "see ju Rocca Statoili pesula". No issanda idioot!

Samas ajab segadusse, et mis vahet seal on? Mõlemad ju sama kett ja sama survepesu, miks see asukoht siis loeb?
Oleks ma teadnud et vahe on, oleksin ma kindlasti meenutanud kust ma selle kaardi soetasin. Kuna probleemi ei näinud, siis isegi ei mõelnud sellele ja ootasin nagu aus mutt ja närisin oma jäledat wrappi.

Suundusin siis tagasi autosse ja vihaselt ketsi vilistades leekisin minema. Tagapool ootajad võisid küll vaadata, et eriline plont:)
Siit moraal - ei tohi lasta hallollusel uinuda, lõppeks langeb veel koomasse.

8 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

:D :D :D maeivõi. Kle kas sa muidu tööd ka teed või see nädal üldse ei tee?

Sipsik ütles ...

:DDD
Eriti mitte:) Mõtted igal pool mujal praegu. Tegelt meil siis kõik suvepuhkuste meeleolus ja õitsevad niisama ringi:D
Tegelt täna-homme natuke teen, siis suvepäevadele minek, millele järgneb kanuumatk jne.

Sipsik ütles ...

A see konkretne postitus eile õhtul treitud ja salvestatud, mõtlesin et kas lasen teil oma ajuhälvetest lugeda või mitte, kuid hommikul andsin rohelise tule:)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

:D

Babajagaa ütles ...

Kuule kas me oleme väiksena lahutatud kaksikud ve? JP võib rääkida et siukest käitumist võiks pigem nagu minult oodata, ma olen suhteliselt kuulus oma säravate etteastete poolest.

Sipsik ütles ...

Kui sa ka alljärgnevat regulaarselt teed, siis võime vanemaid peedistama hakata küll:)
Näituseks:
* poes omaette valju häälega rääkimine, arvates et räägid kaaslasega
* imestunult kellegi teise ostukorvi kommenteerimine, et "miks me täna sellist jama ostame?" ja siis avastamine, et ei räägiga šopingukaaslase vaid puhta võõra inimesega
* poes kellegi teise käru hõivamine, pidades seda enda omaks
* ühistranspordis (küll noorusaegadel) kellelgi pikalt käest kinni hoidmine, arvates, et oled küüned surunud istme seljatoesse. vahel ka jutustamishoos sellesama käe silitamine, kuna materjal käe all tundub kahtlane
* vale trepikoja ukse taga laamendamine, kuna võti ei taha lukuaygus keerata. kaasneb ka jalaga ukse tagumine
* alumise naabri ukseluku kallal muukimine
* võõralt maalt tulnuna kohalike teenindajate järjekindel nt inglise või prantsuse keeles kõnetamine
oeh, neid tuleks veel ja veel vist:)

Babajagaa ütles ...

Step away bitch:

1. Poes võõrastel meestel käevangust kinnihaaramine arvates, et tegu on enda kaaslasega. Oma vea avastamine kui oma kaaslane eemalt tigedalt põrnitseb sind.

2. Võõra käru vargus toidupoes - check

3. Pideva kaardimaksjana ulatanud kassiirile poes sularaha, tagasiantavale rahale kirjutanud oma allkirja ja andnud selle kassiirile rahuloleva näoga.

4. Keskhaigla Polikliinikust tulles kahtlustanud, et teda jälitatakse kuna kuuleb mingit rõvedat sahinat. Vahtind ringi nii et kael paindub nagu öökullil juba. Stockmanni viiendal korrusel astub ligi meesterahvas ja juhib tähelepanu sellele, et mul on kilesussid jalas.

5. Talvel läind prügi viima ja tõmmand snepperluku enda tagant kinni. Lukuabi reageerib päris kiiresti.

6. Autoga koju sõites terve tee rääkind telefoniga. Jõudnud tuppa ütlen paar kohustuslikku vandesõna sõbrannale torusse ja teatan, et mul on vaja alla auto juurde minna et telefon jäi sinna. Sõbrannaga edasi rääkides jõuan autosse, teen seal korraliku draama teemal "mu telefoni pole siin" ja siis avastan, et ega ei saagi olla kui telefoniga ju räägin eks ole.

7. Värske autoomanikuna lendasin Kadaka tee Neste automaattanklasse (rõhk sõnal automaattankla) ülbust täis nagu läti täi ja teatan terve kuuditäie rahva ees, et paagitäis number kahest. Kartes et müüja on natuke kõrvakuulmiselt challenged kordan seda veelkord ja kõvemini. Müüja siis juhib mu tähelepanu sellele et see on R-kiosk kes lihtsalt asub Neste kõrval ja tankimisest ei tea nemad midagi, vaid tegu on AUTOMAATTANKLAGA.

8. Kaubamaja ees oodates sõpru kes pidid kohale laksama valge audiga. peatub Audi, mina kohe kiirelt lendan sisse, turvavöö peale ja "tsaumejäämenüüdküllhiljaksagavähemaltsainmakingituse oi perse see pole vist see auto" Kõrvalistmelt vaatasid mind maailma suurimad ja ümmargusemad silmad ja tagaistmelt mitu nahka kellel oli millegipärast jõle lõbus.

9. Ostu sooritamise ajal jäänud müüjaga lobisema, järgmises poes kassas hiiglama pika saba eesotsas seistes avastanud et vist jäi kaart sinna eelmisse poodi. Telefonikõne kiinitas kahtluse jap nii see on.

I rest my case!

Sipsik ütles ...

Oomaigaad, mul nüüd kõht valutab:DDD
Meenutasid, et olen samuti vale auto ust lahti rebinud, sisse ei jõudnud õnneks istuda...
Mobiili otsimine sellega kõnelemise ajal on ka minu ampluaa, ära siin rebi kogu au endale! Sama case paanilise prillide otsimisega, kui need ninal.
Rahakotti olen sügavkülma toppinud, aitäh-palun-nägemist-kuulmiseni ilmnevad enneolematutes ja äärmiselt valedes kontekstides, jne.
A üks mu enda lemmikuid on sage mahla valamine alustassile millegipärast. Nigu jänes vene multikas oma tšaiga:)
Ja kui kunagi oma Pariisi mullid kirja saan, siis alles saad näha kuidas on võimalik ühe tillukese välisreisi ajal kogu oma identiteedist ilma jääda:)
Huvitav mis nalja siis veel ümberkaudsed saaksid kui sellised kaks kokku lasta. Total mess...