kolmapäev, juuni 04, 2008

Jehuu!!!


Eksamist, mille pärast sai pabistatud. Raha ja pangandus.

Täna sain tulemuse teada ja suutsingi lõpphindeks selle va unistuste "3"-e saada!!! Mis on ülisuper mu meelest. Väikese "aga"-ga siiski...

Nimelt koosnes eksam 4-st osast ja minu tulemused olid 2/3/3/5. Ja see viimane "5" ei olnud mitte niisama vaid maksimum! Vaid mina ja veel 2 inimest said maksimumpunktid, teiste tulemus oli nõrgem. Ja nüüd elabki minu sees kahtluseuss, et äkki too õnnis "3" selles aines ei olnudki mu lagi. Et oleks ma veidike rohkem pingutanud, oleks ehk ka "4"-ja välja venitanud? Auahnus tekitab kiusatuse mõned osad ringi teha... Vaatan kuidas augustis eelnädalal ajaga on, siis veel selle aasta deklareering kehtib...


Täna käisin tegin möödaminnes ka ühe arvestuse. Protokoll ja etikett. 4 minutit kulus kokku. Õnneks see nii lihtne aine ka. Etiketti polegi mu meelest võimalik õppida, see pigem sisemise harituse ja kogemuste/tähelepanekute teema, protokolli kohta pidi aga eelnevalt veidike lugema.
Küsimused sain riigilippude paigutuse reeglistikust pajude osalejatega kohtumisel, leinalipu temaatika ning käitumisetikett vastuvõtul. Suuline oli ja õpetaja (president Meri protokolliülem) küsimuse peale "Kes soovib vastata?" sirutasin esimesena käe ning seetõttu nii kiirelt vabanesingi. Eks see enesekindlus ja mittehiilimine ka talle imponeeris ja seetõttu nii libedalt läkski:)
See nädalavahetus veel eksmite kütkes ja siis pääseb mõneks ajaks kergemale hingamisele:)

13 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Tšatšua?

soodoma ja gomorra ütles ...

riigilippude järjekord oli "südamega" seotud, kui see tema loeng oli.....

Sipsik ütles ...

Nõup. Piret Saluri. Meri algusest aastani 2002. Pisike konkreetne ja pedantlik tädi:)

Sipsik ütles ...

Lippudega jah see, et vastuvõtja maa lipp on vasakpoolseim, südame pool. Siis tulevad rivis külaliste omad, alati "paremal käel" nagu austusavaldus ette näeb, lipu puhul siis lipust paremal.

Järjekord on kas inglise või prantsuse tähestiku järgi, vastavalt vajadusele. Nt ei saa kõrvuti panna riike, kes on hetkel tülis, selline diplomaatiline viisakus. Näiteks osalevad Prantsusmaa ja Saksamaa, siis tüli korral inglise tähestiku järgi peaksid nad kõrvuti olema (France and Germany), probleemide vältimiseks kasutab vastuvõtja aga prantsuse tähestikku (France et L´Allemagne), siis F ja A on üsna eemal teineteisest:)
Mõlemad tähestikud on küsimata aktsepteeritavad, eelistusi pole ja seega võimalus diplomaatiline olla:)
Ja EL lipp asetseb veidi teistest eemal.

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Väga tubli oled ju ;)

Sipsik ütles ...

Jaaa:DDD
....eks ma püüa sulle järel jõuda:)

soodoma ja gomorra ütles ...

no ja vaata nyyd, tšatsua rääkis meile, kuidas t e m a jättis endale selle lippude asja nii meelde, et eesti lipp käib alati sydame poole. nyyd tuleb välja, et sedasi räägivad/õpetavad kõik ja tegu polegi tšatšua geniaalusega.
boring......
ausalt öeldes olen kohe pettunud. petukaup.
täpselt nii mind sinisilma siis terve elu pahaimamatult alt tõmmataksegi!

Sipsik ütles ...

Ja nii nad meie Ferdinandi lõpuks tapsivadki:)

soodoma ja gomorra ütles ...

erinevalt ferdinandist maksan mina õppemaksu.
mis tähendab, et olen kuningas!

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

kusjuures, ma arvan, et sa oled keenjusem kui ma. mul 3 aasta keskmine hinne on 3,58 (cum laudeni vist ei küündi eriti :D) ja möödunud õppeaasta oma 4,92. seda viimast just sellepärast, et viimasel aastal olid peamiselt spetsialiseerumise ained ja seal ma punnitasin ka + osad asjad tulid loomulikust intelligentsist ning töökogemusest. vot.

mis su keskmine hinne on?

Sipsik ütles ...

No ma hetkel nii vähe alles hindelisi eksameid teinud ja natuke pean ka veel augustis pusima, siis tulevad autentsemad tulemused, praegune on veidi ennatlik 4,0
Aga kordan, et see pole veel pädev:)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Kus krdi koolis sa õpid üldse?

Sipsik ütles ...

TTÜ TK
Tahtsin juurale lisaks midagi täiesti teistsugust, et oleks võimalik vaheldust saada. Ja kuna ma numbreid ja Excelit hirrrrmsasti armastan (kuigi iseenesest puhas humanitaari inimene ja humanitaarained lähevad ka täiesti valutult), siis valisingi majandusarvestuse. Alustada saan raamatupidurist ja kui tubli olen, siis kuhu iganes. Arvan aga, et ega ma erilist karjääri enam teha viitsi:) Hea rahulik kindel leib tulevikuks, kui pere olemas. Nagu isegi ütlesid - HR is like PR ja see kurnab vahel.