kolmapäev, jaanuar 20, 2016

Venna saabumine

Kui siin juba võrdlemine käsil on, siis siin on nüüd see pilt, millel me poisid on selles vanuses, mil Vanem Poiss järsku üleöö suureks lapseks muutus. Nüüd vaatan pilte ja videosid temast endast ja vaatan Nooremat Poissi täna ja... no nii pisid ju!

Aga tol ajal, kui Noorem Poiss sündis, oli vanem 1a 5k vana ja tohutu kontrasti tõttu (isegi 5-kilone vastsündinu on ju ikka nii pisi selle pea pooleteismese kõrval) saigi temast järsku suur laps. Kellele tekkisid kohe (usun, et ebaõiglaselt) nõudmised suurele lapsele. Tema pidi järsku kohe oskama ja hakkama saama ja... Piinlik, kuid oskas ja saigi. Loodetavasti ei häirinud ma sellega tema lapsepõlve :(

Igatahes neil piltidel on nad mõlemad 1a 5k vanad ning koduselt kriimud. Ja siin hakkab erinevus juba aina enam välja lööma :)

4 kommentaari:

Evelyn ütles ...

nendel piltidel on nad täitsa erinevat nägu, v.a nina :)
Minu mälus oli T natuke teist nägu - järelikult ma pole neid ammu näinud..

Sipsik ütles ...

Noh, see suur muie muudab näo natuke tegelikust lapikumaks küll, eks sellest :)
Aga see kommentaari teine pool - no ma ju räägin, eksole!

Evelyn ütles ...

ma tulen koos F-de kraamiga :)

Sipsik ütles ...

Sobib hästi :D