kolmapäev, oktoober 11, 2006

Brrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Õu mai gaad!!!
Pääsesin eluga!
Kaks pommi rippusid pea kohal, mõlemad said täna lahendust! Üks küll ajutise, kuid siiski:)

Nimelt ei olnud meil juba vähemalt 5 aastat Tööinspektsioon sees käinud. Nad ikka käivad ju personaliosakondi auditeerimas. Töösuhteid reguleerivate aktide nõuetekohane täitmine oli siis tänaseks teemaks. Ehk siis kõikvõimalik!!!

Inimesi nii 300 ringis ja kõigi nendega peab ju kõik korras olema. Lisaks meil meeletult erinevad graafikud, on ka 12h ja 24h vahetused. Nendeks vajalikud eriload, samuti jälgida puhkeaega seal vahel jne jne jne. Ühesõnaga igavene kompunn selle kõige seaduslikuna hoidmisega.

Täna siis käis inspektor ja eks ma enne seda olen paar päeva päris närvis olnud ka. Sest mõni asi natuke logiseb ka. Ehk siis oleks vaieldav.
Mõne koha pealt tekkiski vaidlus, siis sain oma õiguse:) Mõni koht aga, mis kippus ohtlikuks kujunema, sai jutu mujale viimisega ohutustatud. No vahel tuleb nii teha ju!

Igatahes lõppresultaadiks on, et ühtegi ettekirjutust ei saanud ja kõik on broo!!!

Teine jama aga seotud tuleva esmaspäevaga. Siiani teadsin, et vaja kohtusse minna ühes juba enne minu aega aset leidnud vaidluses. Inimene kaotas Töövaidluskomisjonis, kaebas otsuse edasi ja esmaspäevaks oli siis määratud istung Harju Maakohtus. Teatas mulle juhataja, et tee nii et me kindla peale võidame. Ahahh...

Õnneks aga just enne tööinspektori saabumist saime osalisele kokkuleppele ja istung läheb edasilükkamisele. Edasise kokkuleppe asjus üritame siis edasi läbi rääkida. Veel pole kindel et kohtuvälise lahendi leiame, kuid nüüd jõuab sellega natuke vähemalt tegeleda:) Rahulikumas tempos siis.

Elu hakkab taas elamisväärseks muutuma:DDD

Eriti armas oli järgnev, kui jätsin selle jama pärast lõunale minemata. Meil siin lõuna alati täpselt kell 13. Olin juba leppinud, kui tuli kokk uurima, et kas ma ikka tulen sööma. Oli mu praadi kella 15-ni soojas hoidnud! Nii hoolitsev:)

Kommentaare ei ole: