kolmapäev, oktoober 11, 2006

Mõistus pole enda teha...

Soodakana ikka...
Järsku taipasin, et jummel, pulmade jaoks tuleb ju lahtise seljaga kleit ja selline lumivalgekese tüüpi selg ei ole päris minu maitse. Et vaja kiirkorras solaariumisse minna ja end mitte grillkanaks teha, kuid selline õrn jume võiks ikka peale tulla.

Mõeldud-tehtud. Mida ma aga ei arvestanud, oli see, et ammuilma pole enam päevitanud. Ok, enamasti hakkab mulle päevitus raskelt peale ja samas ei kõrbe ka nahk ära. Seega määrisin end rohkelt kreemiga kokku ja asusin küpsetama. Kaks korda jõudsin käia. Ja mis oli tulemus? Mitteharjunud nahk otsustas ära kõrbeda:))) Nüüd siis käin ringi nagu vähirajakas ja loodan südamest, et nahk maha tulema ei hakka. Vastasel juhul olen pulmas tõeliselt erinev valgeselgsest pruutneitsist - olen hoopis laigulise seljaga pruutneitsi:) Nagu vasikas:DDD

Nägu ei päästa enam miski - sealt hakkas nahk kohe irduma. Nagu põeks mingit koledat tõbe:))) Aga selle jõuab loodetavasti laupäevaks maha koorida:)

Njah, tibistumise eelduseks oleks siiski mingisugusegi mõistuse olemasolu:)

Kommentaare ei ole: