esmaspäev, oktoober 20, 2008

Tähetantsust

Nonii, seekod tunnen ka mina vajadust kogu Eestit vallanud teemal sõna võtta.

Vaatajanumbreid arvestades võib eeldada, et suurem enamus eestikeelsest elanikonnast istub pühapäeva õhtul nagu üks mees pildikasti ees. Nii ka mina. Võimalusel ma seda saadet maha ei maga ja eks pühapäeva õhtuti kipub seda vaatamisvõimalust keskmisest rohkem olema.

Uus süsteem mulle meeldib. Et viimaste puhul otsustab žürii. Siiski asjatundlikum kui emotsioonidel põhinevate helistajate plejaad. Tants loeb, mitte fännid.

Aga minu emotsioone siis.
Tantsusammud võib igaüks selgeks õppida, see pole mingisugune teadus. Jama algab siis, kui vaja veenvalt tantsida. Siis ainult sammudest ei piisa.
Usun, et tantsuoskus on kaasa sündinud. Seda kas on või ei ole. Oskus tantsu endast välja lasta, ma mõtlen. Mitte niisama sammuda.

Eredaid näiteid on seegi kord. Nt toosama noor naga - Lauri Pedaja. Ta kohe oskab seda liikumiskirge endast välja lasta. Näha, et naudib. Edu talle selles nautlemises:)

Maarja-Liis üllatab meeldivalt. Arvasin, et ta on selline jahe ja vaoshoitud. Samas on temas tohutu annus püüdlust ja kõike, mida ta ette võtab, teeb ta hästi. Tubli tüdruk.

Samas Järvisest oleksin ma eeldanud noorusliku indu ja julgust. Ta küll püüab, kuid... Noh, eks igaühe anded ole erinevad. Kõike ei saagi osata.

Niit ei teglenud kohe üldse mitte tantsimisega. Ma ei saanudki aru misasi see oli. Õmblusmasin sobib talle tunduvalt paremini ja ma oleksin olnud äärmiselt jahmunud, kui ta ei oleks esimene väljalangeja olnud.

Salumäe näeb oma ea kohta nii super välja, et kadedaks teeb. Endisest lihasmäest on saanud sale ja sihvakas ja väga kaunis naine. Kadestamisväärsed jalad, tõepoolest...

Kui juba välimusele jutt läks, siis Kaisa Oja vastu ei saa endiselt keegi. Ma pole võimeline Normanni tantsu vaatamagi, silm puhkab Kaisa peal. Sigailus naine. Ja kleidid on tal eranditult alati super. Või siis kannab ta kõik kleidid vapustavaks lihtsalt...

... mida ei saa aga seekord Helena kleidi kohta öelda (Aderi blondiin). Võimatult kole kalts oli tal selle punase kleidi pähe selga visatud. Täiesti arusaamatu asetus ja langevus... Brr!

Aga Ader tundub oma plaatinablondist tantsupartnerist sees olevat:) Väga armsalt särab ja siiberdab tal ümber:)
Mina seevastu ilmselt säraks ja siiberdaks Aderi ümber. Ta meeldib mulle juba palju aastaid, kuid tema võime tantsida üllatab mind. Arvasin, et mingi puujalgne sportlasest kapp on. Aga rumbas suutis väga ilusasti jala voolamises hoida, samuti on kehahoid super. Ja need lihased...nämm!
Mis saakski olla selle vastu kui säärane lihasmägi sind kui udusulge tõstab ja kannab:)
(mulle nimelt hirrrrrmsasti meeldivad tugevad mehed;D)

Kui tunnetest edasi rääkida, siis Sepa-Evelini ja Kiigajaani vahel on raudpolt keemia. Ja Evelyn itsitab kohtlaselt ja pidevalt nagu armunud plika:DDD Jääme edasisi kollaseid uudiseid ootama:)

Pagan küll, neid tantsusaateid vaadates tuleb selline nostalgia peale, et anna olla. Ja ei jõua end ära kiruda, et gümnaasiumis tantsukarjääri pooleli jätsin:(((

Žüriist ka paari sõnaga.
Tael mulle meeldib. Professionaal. Teab mida räägib. Klandorf ka. Suhhotskaja kommentaarid tekitavad allergiat. "Super!", "Superarmsad olite" jne. Selline fck-ing nunnumeetri teema. Ma kohe ei salli sellist ninnu-nännut. Ja Agu jutt on vahel arusaadav, vahel ajab mingit teksti, mille jälgimise järg mul kuhugi ära kaob.

Aga muusikalise külje pealt sain seekord šoki. Keegi kuram laulis live's Niidu-Kosmina rumba taustaks Queeni lugu "Show must go on". Ok, niigi on kole kuulata, kui keegi laulab Freddie laule ilma Freddie hääle ja nüansirohkuseta (sry, minu isiklik allergia, kuid see on alati lörtsimine), kuid seekord me lausa karjatasime, kui kätte jõudis refrääni koht. Vabandage väga, see kõlas kui teotamine. Sõna otseses mõttes laulja kraaksus. L kommenteeris väga täppi, et nagu karaokega oleks tegu. See oli kohutav... Ja seda sai samas esituses veelkord kuulda, kui tants lõpus kordamisele tuli...
Ma loodan väga, et too esitaja ei laula enam MITTE KUNAGI seda lugu!
Kuidas tegelikult seda esitama peab, võib õppida siit:

8 kommentaari:

Katrin ütles ...

Täitsa lõpp, oleks nagu ise selle siin kirja pannud! :D

Sipsik ütles ...

:DDD
Väga mõnus teada, et on selles mõttekaaslasi:) Siis ei saa väga mööda mõelda:)

soodoma ja gomorra ütles ...

no siis on meid juba kolm:)

kui, siis veel seda, et kui ma muidu Padarist kohe sugugi ei pea,(on kah minu arust küllaltki kohtlane ja totakas itsitaja), siis seda saadet juhtima ta mu arvates sobib, teeb seda üllatavalt meeldivalt,loomulikult, vabalt ja siiani ka taktitundeliselt. + väga ilus kleit oli tal minu arvates viimane saade ka seljas.
2. niit nägi oma sädelevas ürbis, kübaraga ja orden kaelas välja nagu vene kloun.
3. muidu sipsikuga aderi osas 100 % nõus, suured mehed on alati olnud ka minu nõrkus.
aga olgem ausad, et selle dekolteega pingutas ta tõesti pisut üle.

mu on eriti hea meel, et sipsik võttis jutuks suhhotskaja ninnu-nännutamise, tõeliselt tobe minugi arvates.
ja too vale-fredy kriipis kohutavalt minugi kõrva.

Sipsik ütles ...

Njah, see dekoltee läks küll natuke liiale, kuid ma leidsin talle kohe ka vabanduse, et niipalju riiet oli raske õmmelda, mis tema partiid ära kataks:)
Nii pinges ju ja ta vist oleks pidanud muidu telgi ülle viskama...

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Adra'ga läheks kohe kui ta kutsuks :D Niiii seks mees!

Jääme kusekollaseid uudiseid ootama.

Sipsik ütles ...

Irw!!!!
Kas viitad eelmisele tantsusaatele, kus Sander tõelise pange maha pani, mainides kellelegi kuidas Tael ta nüüd tõenäoliselt kuldse vihmaga üle kallab? Vaks vahet on väljenditel "kuldne vihm" (golden shower) ja "kuldvihm" ning tähendus kardinaalselt erinev:D
Me ei suutnud seda esimene hetk uskuda, mis kõlas. Hetkeks tardusime ja siis järgnes röögatav naer..... Oimaivõi:)
Et siis ka kusekollased uudised on praegu nii kontekstis et anna olla:DDD

miisu ütles ...

Ma ei suuda seda saadet enam vaadata, laulu oma ka mitte. Kõik kordub...Padari lõhverdamine ajab iiveldama. Vaatan parem ETV pealt tõsiseid saateid :D

Anonüümne ütles ...

Mulle Tael ei meeldi. Õudne vanamees!

Sädeme kohta ei oska midagi pakkuda, sest mu meelest Evelyn Sepp itsitab kogu aeg samamoodi kohtlaselt, kui ta just Riigikogus ei tutvusta oma järjekordset vandenõuteooriat Estonia huku kohta.

TL
(tundmatu lugeja)