esmaspäev, mai 12, 2014

132/365 - Suunatuled

Veel üks asi, mis mul harja punaseks ajab, on suunatule mittenäitamine.

Ma ei saa aru, kas see on liialt kallis lisavarustus või puuduv "noku", mis seda põhjustab?
Või kas tõepoolest arvab keegi endast nii halvasti, et kõik tema peakolus toimuv (a la järgmise manöövri mõte) paistab kuplist niiväga läbi, et ümberkaudsed liiklejad seda vabalt näha võiksid?

Kunagi sõidueksamit tehes sain eksamineerijalt (endine miilits, karmi olemisega vana) selle eest, et Õismäel ringilt väljudes suunatuld liiga hilja näitasin, vasta pead sõnadega: "Kuule tüdruk, sa sõidad nagu nõuka-aegne taksojuht!".
Nojah, noor ja loll ja väge täis, nagu ma tollal olin eksole.

Tänaseks on aga suunatuli nii elementaarseks muutunud, et näitan seda ka siis, kui ümbruses ainsamatki autot pole. Käsi lihtsalt teeb selle sisseharjunud liigutuse vastaval kangil ja ei pea ma selle pärast eraldi juurde maksma ega "nokut" suuremaks kasvatama. Täitsa iseenesest tuleb välja.
Isegi nii hullusti, et omaenda metsa vahel ühelt metsateelt teisele keerates näitan suunda :) Meigastele vist, patseerisid teised mul hiljutigi auto ees...

5 kommentaari:

herz ütles ...

Nüüd sa pead küll tõlkima ära, kes on meigas. Sest mulle on saarlased ülikooli ajal selgitanud, et see tähendab roppust.

Aga suunatule näitamisega olen jällegi sinuga ühes paadis.

Sipsik ütles ...

:D:D:D
Eiei, ära nüüd seda teist varianti mõtle :D
Meigas on tegelikult kaelustuvi, teisiti ka metstuvi :)

Siin: http://www.looduspilt.ee/loodusope/?page=liigitutvustused_liik&id=232

Maris ütles ...

Hertz- hahahaaaaa!

Sipsik ütles ...

Anname talle andeks, ta on pärnakast peipslaseks hakanu :D

mama de montagne ütles ...

Naersin herzi kommentaari peale täiega, meigas megairw :D
Suunatuled - check! Olen ka nõus. Seetõttu meeldivad mulle moodsad autod, kus peaaegu et hingates suunatuled sisse käivad :)