esmaspäev, veebruar 17, 2014

48/365 - Osavnäpp

Mulle tohutult meeldib, kui mu ümber ei ole standardlahendusi, selle asemel aga millestki huvitavalt/andekalt miskit kokku meisterdatut.

Nii ma muudkui kogun ideid ja salvestan pilte ja juhendeid. Korralikult katalogiseerides, muidu ei oleks see mina.
Seetõttu on mul päris korralik ideepank kõigest sellest, milliseks ma millegi nii toas kui aias kui pisidetailides saan kujundama.

Ainult et... millegipärast ühtset visiooni ei ole. Ja millegipärast ei taha enamus ette võetavast üldse selliseks formuleeruda, nagu ma oma vaimusilmas olen ette kujutanud.
Mina oma osavate näpukestega toimetamas ja imesid loomas... välja tulevad ikka mingid käkerdised :)

Aga ma ei ole veel alla andnud ja ma endiselt siiralt loodan, et muutun ajas osavnäpumaks :)
Muidu on küll enda ees piinlik lugu...

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

ma avastasin enda puhul, et kui alguses ka oma kodus igasugu plaane tegin ja nägemusi alustades kaminast ja lõpetades aiakujunduse joonistest :) Õnneks polnud kohe raha, et kõike teoks teha. sest tegelikult sees elades ja aja settides tulevad paremad lahendused ise lõpuks. Jumal tänatud et ma oma esialgset bling-bling kaunist kaminat ei ehitand, sest tegelikult oli mõistlikum lõpuks soojamüüriga kamin teha. Ja aias ka, et ma nö pargikest ei teind kujukeste ja purskaevuga, sest praegu on aktuaalsem liivakast ja kiiged, mitte vanakreeka stiilis kujud :)