kolmapäev, veebruar 12, 2014

Aasta tagasi

Täna, aasta tagasi, valmistusin ma haiglasse minema.
Et sünnitada oma esimene laps.

Päev oli krõbekülm (täna seevastu lausa kevadehõnguline), oli vastlapäev ning liu asemel jalutasin poodi, et osta mõned vastlakuklid.
Üksi ma need ka oma hiiglasuurde keresse sisse ahmisin.

Liiga vara ei tahtnud minna, leppisime arstiga kokku, et õhtul 8 ajal. Pidin öö haiglas magama, et olla korralikult välja puhanud ja hommikul siis esilekutsumine. Poiss oli juba 40+6, seega tsutike üle kantud ja ei tahetud kauem hoida. Tulemiseks küps oli ta kõigi näitajate järgi juba ammu, jaanuari keskelt. Nagu ka minu keha, mis oli "poolel teel" juba sellest ajast alates.

Mitte kellelegi ei rääkinud, et minek. Ei tahtnud kaasapabistajaid. Ainult Vanamees, mina ja med.personal olid teadlikud.

Aga ootaja aeg oli pikk. Midagi kodus teha ka ei osanud, kõik oli ammu valmis.
Lugeda ei suutnud ma küll midagi, ükski loetud rida peakolusse ei talletunud. Seega viimased tunnid enne minekut mängisin arvutis lolli järjekindlusega mahjongi :D

3 kommentaari:

Maris ütles ...

Haa mina mängisin kodus a 5h järjest Delfis mingit kalliskivide ladumismängu :) oi elu!

LegaalneBlond ütles ...

Noh, mina oleksin pigem tahtnud kodus olla kui sünnituseelses palatis kannatada ja haiglatoitu süüa :) Voodi oli seal ka nii kõva, et magada ei saanud.

Sipsik ütles ...

:D
Mjah, meil seevastu palatis vedelemine oli nagu puhkus :) Ainult et ma ei saanudki seal miskit aega olla...