neljapäev, mai 22, 2008

Hämming


Suur ja must kass kirjutas tõenäosusteooriatest, küll asjalikumas kontekstis kui tuleb minu jutt.

Minul seevastu viimasel ajal üks tõenäosus pole enam teoreetiline, pigem kindel reegel.

Nimelt peale seda, kui auto lõpuks tagasi sain, tahetakse mulle kõikvõimalikul moel mõista anda, et "käi jala". Küll võtavad poliissvumanid rajalt maha, küll ahastan närvihaigete kaasliiklejate pärast.

Üks aga on kindel - alati, kui mul saab bensupaak tühjaks, tõuseb vahetult enne tankimist kütuse hind. Kasvõi tund varem, igal juhul varem. See on lausa nii müstiline, et peaks vist "ennustamise" pealt teenima hakkama.

4 kommentaari:

Tirtsikas ütles ...

Ma muide just mõtlesin sama mõtet, kui kirjutasid oma kohtumisest võmmidega.

Kuid kütusehind on üldse selline imelik asi. Väga tihti tõuseb selle hind müstiliste numbriteni .. Aru ma ei saa, miks Eestis nii kallis kütus on? Ja nii halva kvaliteediga? Kuskilt kuulsin (Mania raadiost hommikul lehtede lugemise ajal arvatavasti), et Eestis müüdava kütuse kvaliteet on madalaimal lubatud tasemel. Lahe ju.

Sipsik ütles ...

Nujah, eks me alles üritame oma banaanivabariigi staatusest vabaneda.
Ma siiski usun Eestisse ja usun, et kunagi saab asjad vonksu kah. Niivõrd kuivõrd. Seni aga hoiame kätega peast...

Tanza ütles ...

Kuna kütusehinand tõusevad 2-3x nädalas ja umbes samatihti tangid autot, siis ongi loogish, et nad enne su tankimist tõusevad. Viimati ma siiski suutsin paari tunniga tõusu ennetada ;)

Sipsik ütles ...

Kuus vast ikka:)
Aga siis sul vedas. Mina nii õnnelikuks pole veel osutunud:)