esmaspäev, mai 26, 2008

Ropsida tahaks


Ma ei tea miks ma seda endale teen.
Sain nädalavahetusel koduste pannkookide unustatud meki suhu ja täna tegin taas laadungi. Nüüd nii paha, et tahaks ropsida. Aga liiga hea kraam raiskamiseks.
See selleks.

Pühapäevane eksam oli kole-kole. Raha ja pangandus (Money and Commercial Banking), 4-ja punkti aine, seega jube mahukas.
Meie kursuse omi oli kohal vähe. Enamus olid kahe viimase kursuse omad, kes aastast aastasse seda eksamit tegemas käivad. Hirmutav väljavaade.
Seda enam oleksin ma õnnelik, kui selle kuidagimoodigi läbiks. Kas tulemust parandada, jääks juba tuleviku otsustada.

Osa töid ta juba parandas sellal kui meie hoolega kribasime. Ja pidevalt kostus punktide arv ja "Hinne 0!" Einohjah, hea teada, eksju.
Kui päris aus olla, siis enda supertulemuseks selles aines ja selle õppejõu juures pean hinnet "3". Mis oleks "rahuldav". Kuna tänapäeval on isegi 2 positiivne tulemus, siis pügal üle selle oleks ülim.

Eks siis nädala lõpupoole selgub kas tabasin esimese hooga või tuleb jälle ja jälle katsetama hakata:(

3 kommentaari:

Tirtsikas ütles ...

Ehk said ikka hakkama :)

Sipsik ütles ...

Tähh:)
Ma ka loodan...

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Finantsained on mul kõik õudusunenäod olnud. Et tunnen kaasa :D, samas hoian ka pöialt, et ikka tehtud saad!