kolmapäev, mai 28, 2008

Konnakepp

Leidsin oma telefonist sellise pildi. Meenub, et eelmise aasta kevadel sai peale satutud. Tardunult asjatasid seal ma-ei-tea-kui-kaua. Mina väsisin enne ära ja lahkusin. Veider mõelda, et telefonid ei olegi enam helistamiseks - pildista, kuula musooni, surfa interneeduses.... mnjah, hakkan vist vanaks jääma...

Ja nüüd ma tahaks näha kas keegi guugeldab ka sõna "konnakepp" ja jõuab sellega minuni...

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

selle peale minu vanaisa teadis rääkida, et kui olin tilluna küsinud vanaisa käest, et miks üks konn teise seljas on, siis vanaisa oli mõelnud, et kuidas sa väiksele jõnglasele ütled, et konnad keppivad, vaid mõtles parema lahenduse välja...et üks konn on väsinud ja teine kannab teda... maal on koha nimi ka konnaveski, niiet seal on kevadeti päris palju väsinud jalgadega konni

Sipsik ütles ...

Appi kui hea!!!
Palju väsinud jalgadega konnasid.... :DDD

Tirtsikas ütles ...

Ma võin guugeldada, kui tahad :D

Tirtsikas ütles ...

Peale guugeldamist leidsin nii sinu blogi, guugeli enda abivalmi lause: "Kas mõtlesite: konnakarp" kui ka veel ühe pildi väsinud jalgadega konnadest: http://www.kalale.ee/sisu/Nyw3NzI4OSwzLG1pY2gsMQ/ :D

Sipsik ütles ...

:DDD
Tänud abivalmiduse eest:)

Aga too pilt on hea, kohe näha et iga pildistamiseks mõeldud asjaga üles võetud, mitte telefoniga:)