neljapäev, mai 22, 2008

Staaride dieedinipid


Pidevalt võib ajakirjadest lugeda staarikeste erinevatest dieedinippidest. Kuna Sipsikut keegi ajakirja ega televiisorikasti sisse ei pane, kuid et Sipsik on omaenese blogi staar, siis avaldame siin Sipsiku suurima ja kõige lollima nipi.

Mida teeb Sipsik, kui tahab tibakene kehakaalu vähendada?

Joob koka laiti. Kohutav viis, kuid ajutiselt toimib. Teatavasti suudab koka ka vanni äravoolu puhtaks teha (kui Torusiili käepärast pole), mis need Sipsiku torud siis teistmoodi ei ole. A kuna Torusiili juua ei riski, siis koka asendab suurepäraselt:) Lisaks mullitab makku täiskõhutunde.
Ärge seda kodus järele tehke! Kindlasti mitte pikaajaliselt. Siis puhastub ka suu hammastest.
Millised on teie väiksed nipid, väiksed trikid?

17 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

parim ning seni teadaolevalt efektiivseim moodus dieeti pidada on mitte süüa.

:)))

Sipsik ütles ...

:DDD
Seda küll.
Aga mis elu see on kui naudelda ei saa! Ja söömine on vaieldamatult üks nautlemise viise...

Tirtsikas ütles ...

Kui söömine on üks elu nautlemise viise, siis koka sinna hulka küll ei kuulu :)

Muide, torusiili joomise koha pealt on mul 1 tuttav noormees, kes torusiili kogemata ja enesele teadmata limonaadi pähe jõi. Ütleme nii, et mitu kuud haiglas + siseorganismide väljavahetamine + veel mitu kuud taastusravi tõi ta tagasi tsivilisatsiooni.
Ära siis ikka torusiili joo. Ka mitte kogemata :)

Sipsik ütles ...

Õnneks üks asi päästab mind sellest - Torusiili korgil on titelukk peal ja ma näen alati kurja vaeva et seda avada:) 30-aastane titt, nagu ma olen.

A õnneks ma ei tarbi "oma torupuhastajat" just sageli. Ja nii hullu vajadust kah pole, et vannituppa kodukemikaalide peidukohta pimesi sobrama minna:)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

mul on sihuke dieedinipp, et tuleb armuda ja siis 2 nädalaga -5 kg. järele proovitud meetod :D midagi tõhusamat pole. no paastumine on tegelt tõhusam. nädalaga -7 kg.

Tanza ütles ...

Olen hetkel õlle asendanud Aura granaatõuna maitselise veega.

Sipsik ütles ...

Oi, see armumise värk on jah kindel laks!
Ma ka muutun siis kondikubuks:) Kuni ajani, mil niiiii mõnus on kodus koos kokata ja teineteise kaisus head-paremat nosida. Siis läheb kõik metsa jälle:)

Aga oleks neid armumisi siis kusagilt niiväga võtta... Ma jube pirts ja armun kohutavalt harva:(

Aga see Aura granaatõuna vesi on suurepärane küll. Samas - suvine aeg ja vot õllest ma loobuda ei suuda.

Aga jah, nipikesi juba laekub:)Väga vahva lugeda!

Anonüümne ütles ...

Küüniku (ja praktikuna) lisan Jääraplika kommentaarile, et lisaks armumisele tuleb ka ohtralt keppida. Oh kus siis langeb.

Sipsik ütles ...

:DDD
Aga see on ju elementaarne, Watson!
Mis armumine see muidu on...
(Paluks nüüd mitte haavuda romantikutena eemalt õhkajail)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Kroku: elementaarne muidugi! Keppida, keppida keppida ja siis silma vaadata vahepeal ja siis jälle keppida ja söögiisu pole mitte mingisugust. Absoluutselt! Lõuna ajal niisama nokid seal taldrikus jne. Been there, done that :)))))

Tanza ütles ...

Vaidlen vastu: mõttetu rapsimine :)))

Sipsik ütles ...

Ja mida sina siis eelistad?
Kätt hoida? Luuletusi kirjutada?
Vahva ju kui ka selliseid mehi leidub:)
Mina nt ei suudaks end ohjata, kohe üldse mitte...
Nagu JP ütles - been there, done that.

Tanza ütles ...

Kõike muud aga mitte seda (st rapsida) :)))
Luuletused pole mu lemmik aga kätt niisama hoida pole ka paha mõte ;)

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

No maitia, ma ei mõista lihtsalt seda juttu, mis Tanza räägib. Ausalt noh.

Hetkel on mul käsil see su coca dieet st ma ei viitsind poodi minna ja kodus on ainult coca lighti :D :D :D

Sipsik ütles ...

Nonäedsiis - endiselt sul see ennustamise/nõialikkuse teema kehtib:DDD

Aga mina ka ei suuda Tanzat mõista... inimesed lihtsalt on erinevad:) Minu jaoks pole see rapsimine siis kohe üldse mitte mõttetu. Mõttetu on aega söömisele ja uinumisele kulutada, palju magusamaid täiteviise ju...

Tirtsikas ütles ...

Selle Torusiili joomisega oli see jama, et see kuri vedelik oli kallatud ümber tavalisse limonaadipudelisse .. noormees aga ei teadnud seda ja kulistas suure janu tõttu päris palju torusiili sisse.

Nii, et kui sa Torusiili pudeli lõpuks lahti saad, ära seda jummala eest kergemini lahtikeeratavasse pudelisse ümber vala ;)

Sipsik ütles ...

Võehh!
Minu meelest on see rumaluse tipp kui valatakse originaalpakendist toode ringi. Eriti kodukeemia valdkonda puutuv.
Ise pole seda kunagi teinud ja ei pea mõeldavaks ka tulevikus nii käituma hakata.
Iial ei tea mis juhtuda võib.