teisipäev, mai 27, 2008

Träkkeri-juttu



Nonii, taaskord käisin piilumas mis otsisõnad või nende kooslus on põhjustanud kellegi jõudmise minu blogini.
Ja endiselt ei väsi ma imestamast mis sõnakombinatsioone inimesed guuglisse sisestavad:DDD

Esikoha otsisõna on senimaani vaieldamatult "tüdrukuteõhtu". Nojah, keeruline teema ja ideesid tarvis. Aga minu suunurka kergitasid:


  1. kunksmoor.blogspot.com - no tule taevas appi! miks mitte sedasama aadressiväljale trükkida, miks guugeldada?
  2. mõistus ei ole enda teha
  3. must nool
  4. kunsmoor blog - :DDD
  5. vastik sipsik - et misasja!!!? kuidasmoodi saab see väike triibuline sootu olend vastik olla?
  6. miks mees ei taha seksi - tõepoolest....;))
  7. tahan keppi - ja siit loodad saada?
  8. aga mingi haiglane osa minust sunnib mind sind testima
  9. vidriku hullud - et misasjad?
  10. mantel s 36
  11. life is too short to dance with ugly chicks - no kuda krt see minu blogini juhatas???
  12. äritegevuse alused eksam - paistab et teistelgi sama teema aktuaalne, korduv otsing viimastel päevadel
  13. kuhu minna, mida teha
  14. piiks piiks ja raha tuleb - oi, lollike
  15. mikro makro valemid
  16. kuidas korraldada omaenese matuseid - no on probleem

5 kommentaari:

Anu ütles ...

nr.1 - ma vahel nt kui töö juures blogides kondan, siis kah guugeldan, kuna aadressiribale trükkides jääb asi alles, kui pidevalt history kustutamisega ei taha/ ei saa tegeleda :)
ma tavaliselt guugeldan wordpressi ja readerit :)

Marjakas ütles ...

ugly chicksi värk tuli ilmselt markharle blogi kaudu - tal üks pealkiri siuke ja sa oled kommenteerinud :)

Sipsik ütles ...

Vot siis milles asi!
Mõlemale antud kommentaar siis.
Ja Anule - hea nipp tegelikult, ma ise selle peale ei osanudki tulla:)
Marjakale - ok, selle seletab siis ära, kuid minu meelest on üldse väga humoorikas kuidas blogis samal lehel olevad sõnnad koku võivad moodustuda kummalisi leide:) Et träkker üks igavesti vahva asi:)

Tirtsikas ütles ...

Otsigeeniuseid ikka jagub igale poole :D

soodoma ja gomorra ütles ...

kunksmoor on igal juhul 100x parem kui sipsik.
tõenäoliselt sipsikul endal polegi teglikult midagi väga häda, kui nii mõtlema hakata, aga minu jaoks rikub sipsiku mainet tema väike perenaine. selline emalik/õpetav tüpaaž. täitsa võiks paralleele tõmmata teise väikese "tänitaja" itiga, nukitsamehe loost.