neljapäev, märts 13, 2014

72/365 - 13.kuupäev

Paistab nii, et kuupäevana on 13 mulle vägagi erilise tähendusega.

Kunagi sada aastat tagasi abiellusin ma 13.veebruaril.

2010.a. sattusin 13.veebruaril ühe eriti ärritava tegelase otsa, kellega veebis vaidluseks läks. Tekkis huvi, kas suudan talle oma tõed selgeks teha. Hakkasime kirjutama. Kirjutasime metsiku intensiivsusega terve kuu ja saime lõpuks nii tuttavaks, juskui oleks terve elu üksteist tundnud.

13.märtsil tuli ta Tallinna, et kohtuda. Pidime minema kontserdile ja jooma veidi veini.
Elasin tollal Meriväljal ja temal oli plaan peatuda Viimsi Spas - hea lähedal.
Kontserdile jõudsime, veini jõime kah, spaasse ta ei jõudnudki.
Tuli ja jäi...
Minu jaoks, kes ma selliste asjadega alati hullupööra venitanud olen, oli see ülimalt tavapäratu, kuid otsustasin julgeda katsetada. Tänaseni ei kahetse :)

13.juunil kandideerisin töökuulutusele Hiiumaal, et mõtteis küpsenud elumuutus läbi viia. Ilma tööhõivatuse ja isikliku sissetulekuta ei olnud ma valmis nii kardinaalset muutust tegema.

2013.a. 13.veebruaril sündis Väikemees :)

Et siis jah, paistab olevat üks väga eriline kuupäev mu jaok.
Täna siis meil Vanamehega juba 4.aasta täis sellest, kui kohtusime ja suka-saapana kokku jäime :)

Kommentaare ei ole: