neljapäev, märts 20, 2014

Kevad

Vähem kui poole tunni pärast algab kevad...
Meil vaatepilt aknast selline:
Pildil saun ja maakivikelder

Hetkel tundub ikka veel veider see taas-saabunud talv, kuigi minu meelest on igal aastal märtsis-aprillis mingi külm põmakas meid tabanud ja igal aastal üllatab hirmsasti.

Jabur on lihtsalt see, et veel nädal tagasi imetlesin ma kärtskollaseid liblikaid ringi lendamas... Täpselt nädal tagasi, neljapäeval. Olin veel suht imestunud.
Teine piisavalt jabur vaatepilt on rinnuni lumes sumpavad sookured... Meil siin sauna ja puude taga juba nädalapäevad kohal 11 kurki... Nii 100m majast, nosivad keskit märjal heinamaal.

Aga noh, pühapäevast pidada soe kohale jõudma. Minu sündimise päeva tähistamiseks ilmselgelt :)

3 kommentaari:

herz ütles ...

Ma olen väga kade kõigi peale, kellel on maakivist kõrvalhooned. Kasvõi varemetes aga ikkagi olemas...

Nii ilus vaade sul!!!

Sipsik ütles ...

Ja kui sa vaid teaks, kui hea see kelder on!
Suuuuurte miinustega ei läinud nt õunamahlade kottid seal jäässe, kuigi jahe on seal pidevalt. Korralik õhutusava kah sees, ei ole niiskust üle ja värske laastukatus ka peale tehtud.
Et jah, keldriga olen ikka üliväga rahul :)

herz ütles ...

Urr :)