esmaspäev, märts 24, 2014

83/365 - Moosijuttu

Maasika toormoosi vastu ei saa küll ükski teine moos, ma pakun.
Ohh, eks neid ole igasuguseid söödud ja katsetatud ja oioi kui häid moose tehakse, kuid... tegemist vist tugevalt üle käiva nostalgiaga.

Üheks teiseks suureks lemmikuks on mul kollase ploomi moos. Samuti ema tehtud tükiline kirsimoos. Meeldis väga ka moos, mille tegin kergelt hapukatest õuntest ja kondenspiimast. Indiast toodud kiivimoos oli super. Armastan sageli juua tugevat mustsõstra toormoosi ja meega teed. Jne jne jne. Neid võikski vist üles lugema jääda...

... kuid siiski. Maasika toormoosi vastu ei saa mitte kui miski.

Otsustasin nüüd enne uut hooaega sügavkülma kirstus korraliku revisjoni teha ja said ka toormoosid ilusasti üles rivistatud. Peale mida algas korralik hävitamine :) Üks karp meil poisiga kahepeale (Vanamees sellist tavaari ei puutu) ära süüa on reeglina 3-e päeva teema. Ja paistab, et Väikemees hindab samasid moose mis mina :)

Suure rõõmuga siis avastasin ka külmiku lõpututest varudest mõned maasika toormoosid, mida ma enesel juba ammu ei teadnud enam olevat. Nagu jõulud oleks olnud!
Kohupiimaga, pudruga, pannkookidega...

Isegi üks sõber, kes hiljuti külas käis ja keda vastvalminud pannkoogile palusime jääda, mainis hiljem, et ta nõus meile alati kullerit mängima (tõi ühe paki Smartpostist meile ära), kui selle eest maasika toormoosiga kostitatakse :)

Sel suvel loodan head maasika-aastat ja palju-palju maasikamüüjaid. Ostaks kohe korraliku varu ja teeks seda lademetes sisse :)

2 kommentaari:

herz ütles ...

Minu lemmikud on ka maasika ja vaarika toormoosid. Mmm.
Alles üks päev leidsin viimased kaks karpi vaarikatega sügavkülmast. Oi, kui õnnelik ma olin :)

Sipsik ütles ...

Ja no vat sel aastal kavatsen vaarikaid kah toormoosiks teha :) Meil Saare-kodus vaarikaid pole, kuid siin pidi terve metsaalune neid umbselt täis olema, teadis eelmine omanik rääkida. Loodan vaid, et tuleb saagikas aasta :)