kolmapäev, märts 12, 2014

Vahutan

Ai kurja, enam ei saa lasta telekal õhtuti toanurgas mängida. Või tuleb pult kätte võtta ja mõni muu kanal mängima panna. Muidu ikka peale AK-d jääb ETV peale, kuid see nädal olen end juba kaks korda seaks vihastanud. Ja on alles kolmapäev.

Kõigepealt sellenädalane "Vabariigi kodanikud". Teemaks integratsioon.
Oli seal väga normaalseid saatekülalisi, kuid üks vanamees suutis mul (ja ilmselgelt ka saatejuhil) harja nii punaseks ajada, et....
No mida sa pinised! Mis krdi erikohtlemist sa siin tahad! Kas nt Saksamaal elav hiiglaslik venekeelsete elanike kogukond saab seal oma keelest tuleneva erikohtlemise osaliseks või kehtivad neile samad reeglid/õigused/vabadused kui teistelegi? Aga miks siin peaks teistmoodi olema?
Ainus, millega ma nõustun, on liialt raske riigikeele tasemeeksam. Paljude tasemetega ei saaks enamik eestlasigi hakkama, seega tõepoolest... Kuid muus osas?
Oi kurja! Olin nii vihane, et lõpuks olin sunnitud teleka sulgema.

Teine lugu tänase "Foorumiga". Kui kuagil vestlejate ringis osalevad Edgar Savisaar või Kadri Simson, siis kipun ma hulluma.
Täna oli taaskord Simson. Nagu ta viimasel ajal igal pool on. Oma erakonna hääletoruna. No küll on tark inimene... Ja omal silmad pilguvad terved sõnavõtu ajad nii tihedalt, et ilmselgelt ise ka ei usu, mida räägib.
Igatahes lahkusin ruumist, kuna ei kannatanud seda kimalasepininat enam välja. Vanamees kah vihastas ja sulges lõpuks teleka.

Huhh, ei peaks üldse niiväga kaasa elama ju... Oleks endal kergem. Aga tahaks ju jalad enda alla kerida ja natuke teleka ees ka lõõgastuda, kui Väikemees tuttu on läinud...

Kommentaare ei ole: