reede, jaanuar 03, 2014

3/365 - Klaver

Et see ora ikka teravam oleks ja kuna õppetööga enese rakkes hoidmine tundus algselt nii lihtne, otsustasin teoks teha oma ammuse unistuse - minna muusikakooli...
Pidin selleks 35 saama, et asuda klaverit õppima :)

Nooti ma ei tunne, noodivõtmetest ega muust pole halli mälugi, kuid mis siis :) Istusin aga klaveri taha ja iga tunniga saan targemaks ka kõiges muus :)
Igatahes jube lahe on. Ja julgustab seegi, et algselt väga introvertsena tundunud kurja prillitaguse pilguga õpetaja on osutunud väga toetavaks juhendajaks, kes enda väitel edusammude kiiruse üle lausa imestab :) Noh, eks seda paid olegi ju vaja, hoiab mind mõnusalt motiveerituna :)

Aga jah. Meeldib. Väga :) Kellele seda vaja on? Mitte kellelegi, ma ei kavatse kunagi kellelegi esinema hakata. Aga ikka on lahe :)

3 kommentaari:

Evelyn ütles ...

Matemaatika ja muusika sobivat kokku, ses mõttes, et inimesel, kel on ühes eeldused, olevat ka teises. Kuulsin seda oma üllatuseks siis, kui sõbrantsi laps läks muusika- matemaatika klassi 😊

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Kusjuures ma olen sama kuulnud, et noodiõpetus on puhas matemaatika. Pole ime siis, et ma kummaski ei hiilga.

Aga sina oled väga lahe, et endale tegevust otsid ja midagi uut juurde õppida on alati tore :)

Sipsik ütles ...

Kusjuures, nii klaveris kui noodis näen ma tõepoolest puhast matemaatikat :)
Kummaline, kuna olen end terve elu pigem humanitaariks pidanud. Samas mõned matemaatika liigid on äärmiselt südamelähedased ja sümpaatsed...