kolmapäev, jaanuar 01, 2014

Blogiprojekt: Ma vist olen hull...

Appikene, mis mul arus on? Iga päev minimaalselt 1 post - see on ju 365+ posti aastas?
Kes mu nupu ära nikastas???

Kui vaatan statistikat, siis intensiivseimad blogisemise aastad 2006 ja 2007 andsid vastavalt 141 ja 169 posti, ok, 2008 andis 154 posti ja 2009 104 posti, siis hiljem on asi ikka väga pingutustväärivaks muutunud: 2010 = 66, 2011 = 89, 2012 ainult 42 ja 2013 suutsin 75 välja punnitada...
Kas ma ikka aru ka saan, kui suure ampsu ma hauganud olen?
Samas - lubadused kuuluvad täitmisele...
Oh taevas (hala ja kiun).

Esimene on kirjutamisel, see tuleb pikk. Küll vahepeale tuleb siis palju tillukesi, kuid siiski, 365+ ?????
Lollakas.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

väga tore projekt, pean ma lugejana mainima :) head uut aastat!

herz ütles ...

Hahahhaa!
Ma tegin ka sellise avastuse... küll umbes 10.jaanuaril või nii :)

Aga head jaksu ja liugu sulele vms.
Mul endal on kuidagi naljakas nüüd olla, mismõttes ei kirjutagi enam midagi iga päev...

herz ütles ...

Muide, ma tegin omale lausa exceli tabeli, et mis teemad kirjutatud on, muidu läheb meelest ja tuleb topelt jne. See on selline projekti köögipool mul... :)

Sipsik ütles ...

Irw, mul ka Excelis sellekohane tabel :) Kuigi seal veel LIIGA palju vabu päevi...

Unknown ütles ...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 1 nädal tehing.


Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 1 week transaction.

Loan lender ütles ...

Do you need a loan to pay off Bills?
Do you need a loan?
Do you need Personal Loan?
Business Expansion Loan?
Business Start-up, Education,
Debt Consolidation Loan
Hard Money Loans
Loan for any thing ?
We offer loan at low interest rate of 2%
Loan with no credit check,
email: abdullahibrahimlender@gmail.com
whatspp Number +918929490461
Mr Abdullah Ibrahim