esmaspäev, detsember 01, 2014

193/365 - Retseptimaania

Kõikvõimalikud huvitavana paistvad retseptid kogun ma kokku.
Lõikan välja ja vastavalt suurusele ja tüübile kleebin ühte mitmest selleks ettenähtud ilusast märkmikust.
Pilt ja tekst ja... ühesõnaga, igati ilus ja esinduslik.
Mistõttu on mul muljetavaldav kogu retsepte...

... mida ma pea kunagi ei kasuta :) Imetlen ja unistan ja lõikan-kleebin aga juurde, kuid valmistan üliharva :) Kui valmistamiseks läheb, keeran ikka midagi igavat peast kokku. Ja nt kooke teen üldse nii, et vaatan, mida kodus on ja siis tunde järgi teen...

Täna tundub, et suht loll ajaviide. Aga ma ikka unistan, et ma kunagi... Siis, kui piisavalt aega on jne ... :)
Täna tarbin vajadusel pigem raamatutest retsepte - neid on mul ka üksjagu :) Aga neid miskipärast ikka kasutan ka, kuid need ise kleebitud ja hoole-armastusega paigutatud/silutud... Justnagu ei raatsiks :)

2 kommentaari:

Loojangukuma ütles ...

Mina ka, mina ka! :D
Kogun retsepte köögikappi, aga teen toite, mis ammu käe sees :) :)

Sipsik ütles ...

Aga ma siiski ei väsi unistamast, et "kunagi..." :)))