esmaspäev, detsember 01, 2014

194/365 - Juuksepesu

Tänu oma krõbisevkuivadele juustele pesen pead ca 1x nädalas.
Ja olen selle eest väga tänulik.

Kunagi väitis mulle keegi, et juukseid PEAB iga päev pesema. No mismõttes??? Kui nad ei ole kohe ikka üldse mitte rasvased, siis mis ma neid pesen? Ja siis kuivata neid 100 aastat ja vajadusel säti karv siia ja karv sinna. Mis point seal on?

Juuksurid on mulle alati öelnud, et pesta tulebki nii harva kui võimalik. Lihtne põhjus - kui liiga sageli pesed, puudub juuksel kaitsekiht ja ta rasvubki kiiremini. See on täiesti süvenev protsess, nagu lumepall, eksole. Ja seda vägisi soodustada... milleks?

Minu meelest tuleb ikka siis pesta, kui on vajadus. Kui on vajadus iga päev selleks, et viisakas välja näha, siis nii on. Kui on vajadus üle päeva, siis nii on. Harvem? Siis nii on.
Aga põhimõtte pärast, et PEAB? Noh, ega see just päris tervemõistusliku väitena ju kõla...

2 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Absoluutselt nõus sinuga!

Sipsik ütles ...

Ehk siis meie kaks rasvapead sinuga, kui PEAB-inimese arusaamast lähtuda :)