reede, detsember 05, 2014

203/365 - 30-40

Veel siis parameetritest.
See on nüüd miski, mis on ehedaks pirnikujulise naisekeha etaloniks mu meelest :D
Ehk siis olgu ma paks või kõhna, talje ja puusa vahe on suht muutumatult 30-40cm. Kõige ehedam sipelgas. Või siis juicy ass, nagu ma end hellitavalt kutsun :)

No ja siis ei maksa imestada, miks ma kleite kannan... Seelikud ja püksid ei istu ju sellise keha juures kohe kuidagi selga!

5 kommentaari:

Unknown ütles ...

Mul ka see vahe 30 ja natuke peale üldjuhul, aga sipelgast on minu puhul asi kaugel, kuidagi palju ühtlasem on see värk mu meelest :)

Loojangukuma ütles ...

Haa-haa, ma tean, mida te tunnete! :D

Mul ka vahe 40cm ning isegi kleite tuleb tihtipeale õmbleja juures keskelt "koomale tõmmata" :)

Anonüümne ütles ...

Vahelduseks ka üks sedatüüpi keha siis, mille puhul õmbleja küsib, et kuhu me talje teeme. :-)

Sipsik ütles ...

:D:D:D:D:D

mama de montagne ütles ...

Muide, USAs on suur valik selliseid pükse. Minul ainukesed teksad, mis istuvad, ongi sealt ostetud. Ostsin viimati kohe 2 paari pikaks ajaks :)