reede, aprill 11, 2014

101/365 - Laulukoor

Kunagi algklassides pidime kõik käima laulukoori katsetel."Põrda maja" oli vist see laul, mida häälest ära klaveri saatel leelotama pidime.
Kui enamus lapsi said katsetest ilusasti läbi, siis mina kraaksusin ilmselgelt selliselt, et oli valus kuulata. Igatahes öeldi mulle poole laulu ajal, et ma võin lõpetada.
Koori mind igatahes ei kutsutud :D

Seda naljakam on nüüd kuulda muusikaõpetaja hinnanguid, et mul olevat haruldaselt hea muusikaline kuulmine :D Vanamehe sõnul pidavat ma igati ka viisi (ta on mind tabanud lapsele laulmas, kui ma unustan enda laulmist varjata), kuid jah, ega see viisi pidamine ja muusikaline kuulmine lauluhäält anna :D

Loodetavasti mu lapsed andestavad enese traumeerimise :) Väikemees küll vaatab mind lausa kangestunult, kui talle laulan... Loodan väga, et see talle elukestvat halba jälge ei jäta :) Ma ju püüan... :)

Kommentaare ei ole: