kolmapäev, aprill 02, 2014

92/365 - Külmetavad jäsemed

Täitsa jama lugu nende külmetavate käte-jalgadega.
Mul võib igatepidi soe olla, kuid vot jalad külmetavad.
Kevadel olen viimane, kes kinnastest loobub ja sügisel esimene, kes neid kandma hakkab.

Villased sokid, lambavillaga sussid ja muu mu suured lemmikud. Samas niiväga armastan paljajalu astuda... kuid no ei saa ju!
Samas Vanamees ja Väikemees võivad südamerahus paljajalu vudida, mina nendega ühineda ei saa. Ometi soojustatud põrandad ja ehedast lauast, seega pole ka külma tehismaterjali.

Millega saaks sellest needusest ometi kord lahti? See pole ju ka normaalne, kui ainus tallale meeldiv koht on vannitoa köetud põrand...

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kaltsiumivaegus, lühidalt.
massaaž aitab hästi ja muidugi kerge rasvumine :D

Anonüümne ütles ...

või oli see nüüd ikka kaalium (arvan ma on second thought).
google abiks ikka :D

Sipsik ütles ...

Jäsemete igahommikust väristamist soovitatakse kah kulisside taga... Ja kuuma-külma vaheldamist...

Peab kõike järjepanu katsetama :)
Aga millegi vaegus võib ka tõepoolest rolli mängida, tnx :)