pühapäev, aprill 13, 2014

103/365 - Baleriin

Oma kõikvõimalikke trenne ja huvitegevusi täis minevikust suudan välja koukida veel ka balletitunnid...
Nagu vist enamus väikeseid tüdrukuid, mõtlesin ka mina mingil perioodil balletiseelikutest ja varvastel tippimisest... Nii ma oma sammud siis trenni seadsin.

Ballett mulle tegelikult meeldis. Kõige lemmikum oli see enese siuh-siuh diagonaalis üles põranda keerutamine, kus pea käis nagu vurr kaela otsas, kuna pilk pidi ette olema suunatud, pea ei tohtinud ringi käia ning diagonaal pidi väga sirge olema.

Kaua ma seal siiski ei käinud, kuna vot kohe ühegi valemiga ma spagaati maha ei saanud. Pole kunagi elus saanud, hoolimata sellest, et suht painduv ja sportlik lapsepõlv seljataga. Aga vot spagaat välja ei tule ning see võttis kohe kõvasti motivatsiooni maha - mina küll ei tahaks näha baleriini, kes ei suuda jalga, nagu muuseas, elegantselt sujuva liigutusega pea kohale sirutada...

See, et ma suutsin (veidi suudan siiamaani, küll mitte rasedana) põlveõndlad õlgadele asetada ja selliselt käte peal kõndida, ei olnud just päris see, mida baleriinilt oodati :D See sobiks pigem tsirkusesse :D

Kommentaare ei ole: