pühapäev, aprill 27, 2014

Eepsule kulmudest

Kuna tahtsid tollastest kulmudest ka pilti näha, siis teen Sulle lausa eraldi selleteemalise postituse :)

Minu puhul oli nii, et algselt läksin ühe plaaniga nii kuju kui tooni osas, kuid Mari soovituse järgi muutsin oma soove. Kui ta mulle näkku enda visiooni joonistas, meeldis see mulle hoopis rohkem ja selle järgi ta ka tööle asus.
Seega alati maksab kuulata ära ka tema kogemustele tuginev soovitus.

Sageli on ka nii, et näiteks süsimust toon muutub ajas sinakaks (aga päris süsimust ongi minu meelest veider, kuna meie seas sobib see ikka ülivähestele juuksetoonist hoolimata) ning  samuti teatud tüüpi pruunid toonid võivad aja möödudes punaka varjundi võtta (kergelt roostekarva). Seega kindlasti enne konsulteerida.
Tehakse nii kulme, silmalainereid kui huulepliiatseid. Isegi "ilumärke" (a la Cindy Crawford) :) Kellele mida, mind huvitasid kulmud.

Esimesed päevad/nädalad tuleb kindlasti arvestada omaenda tundlikkust, kindlapeale juhiseid väga täpselt järgida (kreem, ei päevitamisele/solaariumile ja saunale, pesuga ettevaatlik olla jne). Piirkond võib olla mõnda aega paistes (minul vist ei olnud, vähemalt ei mäleta) ning koorikud, mis tekivad, peavad ise maha tulema, neid kiskuda ei tohi. Võtavad värvi ka kaasa/tulemus ebaühtlane.

Kuna kandsin tol aastal tukka, siis oli pilti leida ikka ütlemata keeruline :D Ilma tukata piltidel jälle suured päikeseprillid ees :) Lisaks nagunii mul vähe näopilte läbi aegade.
Siiski leidsin ühe, kus kulmud tänu viltusele parukale hästi nähtaval :D Paluks mitte pahaks panna peomeeleolus pilti, kus õhtune aeg, vale valgus, tuul ja möllutuju on kulmukarvad kah viltu ajanud ja üleüldse kõik nihkes. Aga vähemasti on kulmud näha :) Allapoole sassis/sagris kulmukarvad on omad, tagumised otsad on täiesti joonistatud. Eespool sees muidugi ka tätoveering, kuid seal mõned karvad ikka kah olemas.
Minu meelest päris loomulikud. Neid ebaloomulikke tulemusi ei kannata mina ka ja seda ka lihtsalt pliiatsiga joonistatult mitte. Pärast tätoveerimist sain aga igasugused pliiatsid mitmeks aastaks unustada - kordagi ei lisanud vunki nendega :)

Tütarlast kutsutakse  vahel ka püsimegi-Mariks, kuid tegemist siiski täitsa isikustatud tegelasega - Marilyn Meedla. Guugelda teda, usun, et saad vaid positiivset infot :) Loetakse üheks parimaks Eestis läbi aegade ja mina kellegi teise juurde vist minna ei julgekski.
Vanasti töötas Carmenis ja Sinu Pere Salongis, tänapäeval vist Popi ja Tetes, kui mu mälu mind ei peta.

Edit: Ja et vahe oleks näha, siis avalikkusele ka üks hirmus pilt ajast enne kulme. Hommikul voodis, täiesti au naturel ja telefoniga klõpsitud. No mis selgust sa 2006.a. telefonipildist tahad, kuid vahe annab siiski edasi:
Edit2: Päris alguses olid kulmud sellised nagu lapsepõlves ja noorukieas millegipärast need paksud ja madalad jutid näos segasid mind. Eks olid ka jubedad 90-ndad ja tollal olid ju kriipsud ainumõeldavad :D
Aga lapsena need mind ei seganud, isegi muigasin naeratada :)
1981

5 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Mulle meeldib see "hirmus" pilt.
Armas.

Eeps ütles ...

Oi, palju rohkem infi, kui ma lootsin, aitäh! Ma ikka pean seda teemat kohe uuesti uurima hakkama, eriti vastu suve oleks hädasti vaja. Sinu omad näevad küll tõesti kenad välja :)

Eeps ütles ...

PS. kaua need kulmud püsisid sul?

Eeps ütles ...

Et ma ka kohe ei taipa kõike ära küsida... kas seda peab ka nö üle tegemas käima mingi aja tagant? Ma siin midagi netist loen praegu, et esimene korrektsioon tasuta ja edasi iga-aastane mingi raha eest - aga siis mingis mõttes kaoks asja mõte ära ja teisalt ei saaks need ju maha kuluda :) ??

Sipsik ütles ...

:D:D:D

Ületegemisest siis jah -
Tegelikult soovitatakse jah mingi kas vist umbes kuu pärast üle tegema mina, et juhul kui vaja miskit parandada või kohendada ning see samas ka kinnistavat. Et siis üsib 3a julgelt, kuigi eks oleneb ka nahast ja näiteks kasvõi koorimise sagedusest, kuna ta pindmistes nahakihtides.

Mina millegipärast oma korrigeerimisele ei jõudnud ja oli kahju küll. Kartsin, et siis pole mingit erilist püsimist, kuid tegelikkuses olid nad täitsa ok oma 3a. Siis hakkasid aina heledamaks kuluma ja kerged jooned olid veel näha isegi 6a hiljem. Neid tuli muidugi üle toonitada.
Oleks ma korrigeerimisele läinud, oleks vast enam kui 3a minu puhul püsinud :)

Iga-aastasel ületegemisel ma küll mõtet ei näeks, kui just eriti minemalippav nahk pole :) Kuna ma madu pole, siis igal aastal nahka ei vaheta ja mul püsisid ilusasti. Küll aga tean, et kui tahta värske püsida, siis 3-4 aasta pärast võiks taas üle teha :)