reede, aprill 04, 2014

94/365 - Venku?

Eelmisest postist tulenevalt...

Millegipärast peetakse mind päris sageli venelaseks...
Ups, vabandust, enam ei peeta :D Vähemalt siin mitte:)
Küll aga oli see vägagi levinud Tallinna-aastatel.

Küllaltki sageli astuti mu juurde ja kõnetati mind vene keeles. Sageli püüdlikult hääldades, nagu seda teevad vene keelt võõrkeelena rääkivad inimesed.
Kui siis mina kõrvu pingutades olin püüdnud jutust aru saada ja lõpuks alla andes vabandasin, et "Mul on väga kahju, kuid ma ei räägi vene keelt", pöördus sama kodanik mu poole sulaselges eesti keeles!

Päris kummaline tunne on, kui mu oma eestikeelsel kodumaal kõnetab teine eestlane mind võõras keeles...
Saan aru, et püüad end arusaadavaks teha, kuid krt, me elame ju Eestis!
Mulle jätab see kuidagi alandliku mulje miskipärast... Et me peame sobituma... Omaenda kodumaal...

Kommentaare ei ole: