laupäev, aprill 19, 2014

109/365 - Kulmud

Tegelikult üks tätoveering on mul olnud...
Nimelt püsimeigiga pähe joonistatud kulmud. 
Sai teised noorena liiga hapraks riisutud ja nüüd tuleb enne inimeste sekka minekut kulmud ära joonida, muidu ei kannata minna :)

Aastal 2007 lasin aga enesele mitmeks aastaks ilusad kulmud tätoveerida. Tänaseks on need ära kulunud, kuid nüüd on Vanamees saanud hulga vihjeid, et mulle tuleks uued kulmud kinkida mõneks tähtpäevaks :D Ja ainult väga kindla tegija juures, kuna igasuguseid ma enesele püsimeiki joonistama ei lase! Ei ole minust sellist võltsmeigiga mimmi saanud siiani ja ei ole ma sellega nõus ka tulevikus. Tagasihoidlik ja kujuteldavalt naturaalne (ehk siis - petukaup:D) on see, mis mulle meeldib.

2007 jaanuaris, kui mulle kulmud joonistati, kajastasin protseduuri ka blogis põhjalikult.

3 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Isver susver, seda fakti ma küll sinust ei teadnud :)

Sipsik ütles ...

Päriselt?????
Ma olin kindel, et kõik, kellega nägupidi kokku olen puutunud, on sellest teadlikud :D

Eeps ütles ...

Oi, kui mitmeid aastaid ma olen vargsi sama mõtet mõlgutanud, aga no ei julge... sest olen mitmeid ebaloomulikke tulemusi näinud :( Ma kohe tahaks nüüd sinu toonastest kulmudest pilti näha :) Ja kas seesinane Mari tegutseb endiselt?