kolmapäev, aprill 09, 2014

Seksikad redised


Sattusin vaatama kokasaadet, kus kokk mitmel korral rääkis seksikatest redistest...
Et kuidas tuleks võtta nüüd mõned seksikad redised ja...

Mida nendega siis teha, et nad antud tiitlit õigustaksid? Kas nagu kunagi nähtud filmis "Hot Shots", kus Charlie Sheen oliiviga Valeria Golino nabast tulistas? Muud ma nagu ei oska välja mõelda...


Mul Väikemees armastab hullult redist. Pirni ja kurgi kõrval võib ta seda vist küll lõputult süüa - muudkui aga sirutub käeke lauale ja haarab järgmise redise hammaste vahele krõmpsuma.

Aga... kas mulle on midagi kahe silma vahele jäänud? Miks ei ole mina kuulnud midagi redise seosest seksi ja seksikusega?
Kas ma olen nüüd mõtlematu lapsevanem, et lasen lapsel liiga vabalt suhestuda millegi niivõrd seksikaga aasta ja ühe kuu vanusena?
Ma olen ikka ilmselgelt ajast maha jäämas :)

Ainus, mida Väikemees redisega peale söömise teha oskab, on kirjeldatav selliselt:
Joonistasin mina enne väljaminekut silmi pähe ja et elusam välja näha, otsustasin ka veidi põsepuna näkku plätserdada. Väikemees seisab mu kõrval ja vaatab, suu ammuli.
Vaatab siis mõne aja pärast enda käes olevat punapõskset redist, siis minu nägu, siis jälle redist ja... sirutab redise mu näole ja hõõrub põsele :D Et noh, kui sa seda punast juba lisad... :)))

Kommentaare ei ole: