laupäev, november 29, 2014

183/365 - XX ja XY

Mul on mõned väga head sõbrannad ja siis mõned head sõbrannad. Ja noh, igasugu lahedaid naissoost tuttavaid samuti.
Aga...
Milegipärast on terve elu olnud nii, et kõigepealt klapin ma meestega. Hiljem võin nende naispooled liita või lausa ettepoole ritta seada, kuid esimese kontakti saan siiski meestega.

Ma lihtsalt ei oska võõraste või poolvõõraste naistega millestki rääkida. Ise ka ei tea, miks tuleb võõraste ja poolvõõraste meestega mokalaat ja möla kergemini. Kuidagi nagu ühiseid teemasid tundub rohkem olema...
Või avanevad naised hiljem lihtsalt? Tegelikult ei tohiks ju nii olla...
Või avanen mina naiste jaoks hiljem? Ehk on see liiklus niipidi-suunaline?
Kas ma kardan, et vaikimisi on naised üks õudne ussipesa ja seetõttu vaja enne terasid sõkaldest eemaldama hakata, kui karsummdi pea ees sisse lendan?
Miks ma mehi enne usaldan kui naisi? Mehed pidada ju sead olema. Ma küll emis olla ei kavatse!

2 kommentaari:

ingel ütles ...

Kuule, ei olnud meiega nii! :)))

Sipsik ütles ...

No aga see punt on ju ekstraklass ka :D:D:D