neljapäev, november 06, 2014

Köögijumalanna

Ma ei ole hiiglama pikka aega teinud piimasuppi. Ja ometi on see alates varasest lapsepõlvest olnud üks mu lihtsatest lemmikroogadest. Ja imelihtne teha, eksole.

Nüüd aga, peale mitmete aastate pikkust pausi, tekkis mul tõsine isu niitnuudlitega pimasupi järele. Nii ma seda siis valmistama asusin.

Supp sai valmis. Niidid olid ilusasti pehmeks keenud ja seega minu loogika järgi ära paisunud. Piima oli ikka üksjagu seal ümber ja mõtlesin, et jätan supi vedima seniks, kuni mõlemad lapsed vannitatud saavad.

Nii, lapsed puhtad ja kuivatatud, kaminas puid noolimas soe tulekeel ja aeg äravedinud supi kallale asuda.
Nojahnoh...

Kõlab see nüüd nagu ta kõlab, kuid see piimasupp sai sööduks kahvlitega :D
Vot siuke kokandusguru olen :)

Kommentaare ei ole: