esmaspäev, november 03, 2014

Miks-miks-miks?

Pilt pärineb ei tea kust ja ei tea mis ajast kausta salvestatud...

Oehhh.....
Mõlemad mu poisid on olnud füüsiliselt väga kiire arenguga. Kasvavad kiiresti, hakkavad kõikvõimalikke titetoimetusi liiga varakult tegema jmt. Ühesõnaga kogu see füüsiline pool on olnud väga-väga kiire. Pole aega pisised olla, vaja kohe suureks saada :(
Samas nt kõnele ja peenmotoorikale see kiirus üldse ei laiene, eksole :D Aga see olevatki enamasti tüdrukutel kiirem.

Vanemale Poisile saabus näiteks esimene hammas suhu väga varakult. Sel päeval, kui sai 4 kuud vanaks, lõikus esimene ja 10 päeva hiljem teine. Tänaseks on hoog pidurdunud, 1a ja 8k vanusena on meie krokodillil (hammustab, kui hambaid kontrollida!) neid suus 18. 2 veel ja sis esimene sats täis.

Keskmiselt hakkavad hambad lõikuma 6.-8.elukuul, minul ja mu vennal näiteks saabusid esimesed hambad suhu 7-kuustena. Normaalne.

Mida aga teeb Noorem Poiss? Temal lõikus täna esimene hammas.... Ta on 3 kuud ja 2 päeva vana...
Mismõttes nagu???
Aga noh, ta sündis ju ka kuu aega suuremana kui Vanem Poiss :D Ja sündida "üritas" ju juba kuu aega varem :) Seega suht sama graafik...

Minu unistus Nooremat Poissi kauem nunnukas ja pisine hoida on täitsa luhtumas. Juba vingerdab kõhuli olles sihikindlalt eesmärgi poole, sikutab-sakutab-haarab kõike, mis silma ees ning istudes üritab end sirgeks ajada.
See üldse mitte ei meeldi mulle. Seekord oskan seda titeiga nautida (sry, ma ei suuda öelda "beebi", mulle meeldib "tita" kui eestikeelne sõna ja iga kord, kui kõlab "beebi", kangastub mulle horror nimega Justin Bieber oma sellenimelise lauluga), kuid ka seekord ei lasta mul seda teha. Kohe kasvuspurt ja suureks saamine.
See nädal läheme küll alles 3 kuu ülevaatusele, kuid 2-kuusena oli tegelane 7kg ja 62cm... Mina olin aastasena 9kg ja 73cm... Njah.

Aga jah. Eks see tähendab seda, et ei saa ta midagi 6 kuud vaid rinnapiima, nagu peaks, kui raamatuid uskuda. Sest meie perearst/lastearst on veendunud, et hambad annavad märku. Kui tulevad vara, on keha valmis või lausa vajamas tarbida tahket toitu. Närimine ju hammaste roll.

Et siis siuksed lood siinpool sood (väina).

2 kommentaari:

mama de montagne ütles ...

Mulle meeldib, et sa kirjutad neid võrdlusi, ja veel endaga kõrvutad.
Mina nt ei tea kui raske või pikk ma olin mingites vanustes :)
Head vastupidamist sulle!

Sipsik ütles ...

Mul emal on märkmed nii minu kui venna kohta alles, nüüd nii hea vaadata :)