kolmapäev, november 19, 2014

Hello!

Ma ikka kohe ei oska olla oma ninaotsast kaugemale vaatav isik...

Mitu aega juba virutavad kõikjal vastu silmanägemist uue nädalaajakirja Hello!Eesti reklaamid.
Täna poes hakkas silma ja poetasin siis ühe eksemplari ostukorvi. Noh, et viskaks siis kah pilgu peale ja puha. Ikkagi väljamaa formaat ja tuntud nimi ka minusugusele mittehuvitujale.

Vaikus majas, asusin sirvima. Ja... jube kiiresti sai lõpuni.
Ma ei viitsinud mitte ainsatki, saate aru - mitte ainsatki artiklit läbi lugeda!
Keerasin aga lehekülgi edasi, viskasin pilgu piltidele ja lugesin kaasnevaid pealkirju ja... No mitte kui miski ei pakkunud huvi!
No miks ma peaks lugema mida keegi parasjagu teeb või kes tahab olla suurepärane onu või kes hakkab abielluma. Eee... mida ma selle infoga peale hakkan?
Täitsa kurb kohe hakkas. Eelkõige sellest, et ma ei suuda huvituda. Varem küll suutsin ja teadsin kes kellega käib ja puha...

Samas - miks ma selle siis ostsin? Oleks võinud ju mõelda enne kaks sekundit. Või siis kasvõi poes sirvida ja mitte-ostuotsusele jõuda. Aga ei, viskasin korvi ja nüüd mõtlen, et peab vist lõkkesse viima, kuna kaminasse annab liiga palju tuhka ja ei põle korralikult...

Kommentaare ei ole: