pühapäev, november 30, 2014

186/365 - Perekond

Ma olen veendunud, et mul on maailma parim perekond. Jaa, see nagunii, mille ise nüüd loonud olen, kuid täna räägin sellest, millesse ma sündisin.

Me küll ei räägi iga päev kõik omavahel, kuna nii mõnedki meist pole just suurimad jutupaunikud, kuid see ei vähenda õla ja läheduse tunnet. Ja kui siis räägime, siis räägime. Või vaikime.
Aga... üksteise jaoks ollakse olemas. Igati ja kogu südamest. Kas siis küsides või küsimata.

Ja see on nii kuradi oluline... Eriti, kui vaatan kõrvalt virnade viisi perekondi, kus ollakse pidevalt kas tülis või vägivaldsed või ignorantsed või mis iganes muud jamad. No lihtsalt aru ma ei saa, miks ei võiks kõigil nii hästi vedanud olla...

Nii tahaksin osata rohkem selle eest tänulik olla... Või siis pigem selle teadmise tänulikkust väljendada.

Kommentaare ei ole: